АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Автор(и)

  • Kyrylo Boldyrev Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.08

Ключові слова:

загальна психологія, вікова психологія, психологія педагогічна, психологія управління, самовиховання та самореалізація особистості, психологія вищої школи

Анотація

У статті проаналізовано та надано оцінки дисциплінам існуючих програм підготовки професійного психолога у ВНЗ та сформовано необхідний перелік завдань, що мають бути досягнуті у процесі формування професійної компетентності психолога у ВНЗ. Для аналізу ступеню реалізації основних задач формування професійної компетентності психолога були  взяті до розгляду програми з фахових дисциплін у провідних вітчизняних ВНЗ.

Біографія автора

Kyrylo Boldyrev, Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

аспірант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна Національного технічного університету

“Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Посилання

Романовський О. Г., Пономарьов О. С., Гура Т. В., Книш А. Є., Бондаренко В. В. Психологія управлінської діяльності лідера: навчальний посібник. Х.: НТУ «ХПІ», 2017. 100 с.

Романовський О. Г., Резнік С. М., Гура Т. В., Панфілов Ю. І, Головешко Б. Р., Бондарен-ко В. В Лідерські якості в професійній діяльності. Х.: НТУ»ХПІ», 2017. 143 с.

Пряжников Н. С., Пряжникова Е. Ю. Психология труда и человеческого достоинства: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М: Издательский центр «Академия», 2001. 480 с.

Loren J. Naidoo. Team OCB, leader charisma, and organizational change: A multilevel study // The Leadership Quarterly. 2016. Issue 6. p. 869-882.

Рамуль К. А. О психологии ученого и, в частности, ученого-психолога // Вопросы психологии. 1965. № 6. С. 126 - 135.

Равен Дж. Фрагмент книги «Компетентность в современном обществе» // Психологический журнал. 2001. Т. 22. № 4. С. 102 - 106.

Johanna Vuori. Leadership Frames of Program Directors at Finnish Universities of Applied Sciences. T.: Tampere University Press, 2011. 186 p.

Романовський О. Г., Пономарьов О. С., Пазинiч С. М., Черваньова З. О., Гайворонська В. В. Зміст i сутність педагогічної діяльності: Навч. посібник. Х.: НТУ «ХПI», 2007. 228 с.

Мудрик А. Б. Загальна психологія, робоча програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра на базі повної загальної середньої освіти напряму 6.010106 – «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк: Вежа-Друк, 2014. 28 с.

Савелюк Н. М., Бабій Н. Б. Психологія, робоча програма з психології для студентів спеціальностей: 012 Дошкільна освіта, 231 Соціальна педагогіка. Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016, 47 с.

Чала О. А. Робоча навчальна програма для студентів за напрямом підготовки 6.010102 «Початкова освіта» К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. 23 с.

Самошкіна Л. М. Робоча навчальна програма для студентів за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія». Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара Д.: 2016. 16 с.

Савелюк Н. М. Вікова психологія, робоча програма для студентів спеціальності 6.010101 Дошкільна освіта (додаткова спеціальність 6.030103 Практична психологія) Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016. 31 c.

Климишин О. І. Вікова психологія, робоча програма для студентів спеціальності 6.010106 «Соціальна педагогіка». Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2013. 18 с.

Москальов М. В. Вікова та педагогічна психологія, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.020303 Філологія (мова і література англійська), Філологія (іноземна) К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 30 с.

Большакова А. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Педагогічна Психологія». Х.: Харківська державна академія культури, 2016. 9 с.

Савелюк Н. М. Психологія педагогічна, робоча програма для студентів спеціальності 6.010101 Дошкільна освіта. Кременець, 2016. 35, с.

Карпенко З. С. Психологія вищої, робоча програма школи для студентів за напрямом підготовки «освіта», спеціальністю «педагогіка вищої школи» Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2016. 20 с.

Столярчук О. А. Психологія вищої школи з методикою викладання, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 8.03010201 «Психологія». К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 32 с.

Данильчук Л. О., Лизун І. Ф. Соціальна педагогіка, робоча програма навчальної дисципліни для студентів за предметною спеціалізацією: 014.12 Образотворче мистецтво, 014.13 Музичне мистецтво, 014.02 Мова і література (англійська), 014.02 Мова і література (німецька), 014.05 Біологія, 014.11 Фізична культура, 014.10 Трудове навчання та технології, 012 Дошкільна освіта. Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016. 19 с.

Чала О. А. Самовиховання та самореалізація особистості, робоча програма для студентів галузі знань 0101 Педагогічна освіта, спеціальності 5.01010601 «Соціальна педагогіка». К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 11 с.

Москальов М. В. Психологія управління, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.030103 Практична психологія. К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2015. 17 с.

Чуйко О. М. Психологія управління, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія». Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2013. 29 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ