АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.1.08Ключові слова:
загальна психологія, вікова психологія, психологія педагогічна, психологія управління, самовиховання та самореалізація особистості, психологія вищої школиАнотація
У статті проаналізовано та надано оцінки дисциплінам існуючих програм підготовки професійного психолога у ВНЗ та сформовано необхідний перелік завдань, що мають бути досягнуті у процесі формування професійної компетентності психолога у ВНЗ. Для аналізу ступеню реалізації основних задач формування професійної компетентності психолога були взяті до розгляду програми з фахових дисциплін у провідних вітчизняних ВНЗ.
Посилання
Романовський О. Г., Пономарьов О. С., Гура Т. В., Книш А. Є., Бондаренко В. В. Психологія управлінської діяльності лідера: навчальний посібник. Х.: НТУ «ХПІ», 2017. 100 с.
Романовський О. Г., Резнік С. М., Гура Т. В., Панфілов Ю. І, Головешко Б. Р., Бондарен-ко В. В Лідерські якості в професійній діяльності. Х.: НТУ»ХПІ», 2017. 143 с.
Пряжников Н. С., Пряжникова Е. Ю. Психология труда и человеческого достоинства: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М: Издательский центр «Академия», 2001. 480 с.
Loren J. Naidoo. Team OCB, leader charisma, and organizational change: A multilevel study // The Leadership Quarterly. 2016. Issue 6. p. 869-882.
Рамуль К. А. О психологии ученого и, в частности, ученого-психолога // Вопросы психологии. 1965. № 6. С. 126 - 135.
Равен Дж. Фрагмент книги «Компетентность в современном обществе» // Психологический журнал. 2001. Т. 22. № 4. С. 102 - 106.
Johanna Vuori. Leadership Frames of Program Directors at Finnish Universities of Applied Sciences. T.: Tampere University Press, 2011. 186 p.
Романовський О. Г., Пономарьов О. С., Пазинiч С. М., Черваньова З. О., Гайворонська В. В. Зміст i сутність педагогічної діяльності: Навч. посібник. Х.: НТУ «ХПI», 2007. 228 с.
Мудрик А. Б. Загальна психологія, робоча програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра на базі повної загальної середньої освіти напряму 6.010106 – «Соціальна педагогіка» заочної форми навчання. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк: Вежа-Друк, 2014. 28 с.
Савелюк Н. М., Бабій Н. Б. Психологія, робоча програма з психології для студентів спеціальностей: 012 Дошкільна освіта, 231 Соціальна педагогіка. Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016, 47 с.
Чала О. А. Робоча навчальна програма для студентів за напрямом підготовки 6.010102 «Початкова освіта» К.: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. 23 с.
Самошкіна Л. М. Робоча навчальна програма для студентів за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія». Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара Д.: 2016. 16 с.
Савелюк Н. М. Вікова психологія, робоча програма для студентів спеціальності 6.010101 Дошкільна освіта (додаткова спеціальність 6.030103 Практична психологія) Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016. 31 c.
Климишин О. І. Вікова психологія, робоча програма для студентів спеціальності 6.010106 «Соціальна педагогіка». Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2013. 18 с.
Москальов М. В. Вікова та педагогічна психологія, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.020303 Філологія (мова і література англійська), Філологія (іноземна) К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 30 с.
Большакова А. М. Робоча програма навчальної дисципліни «Педагогічна Психологія». Х.: Харківська державна академія культури, 2016. 9 с.
Савелюк Н. М. Психологія педагогічна, робоча програма для студентів спеціальності 6.010101 Дошкільна освіта. Кременець, 2016. 35, с.
Карпенко З. С. Психологія вищої, робоча програма школи для студентів за напрямом підготовки «освіта», спеціальністю «педагогіка вищої школи» Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2016. 20 с.
Столярчук О. А. Психологія вищої школи з методикою викладання, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 8.03010201 «Психологія». К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 32 с.
Данильчук Л. О., Лизун І. Ф. Соціальна педагогіка, робоча програма навчальної дисципліни для студентів за предметною спеціалізацією: 014.12 Образотворче мистецтво, 014.13 Музичне мистецтво, 014.02 Мова і література (англійська), 014.02 Мова і література (німецька), 014.05 Біологія, 014.11 Фізична культура, 014.10 Трудове навчання та технології, 012 Дошкільна освіта. Кременець: КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2016. 19 с.
Чала О. А. Самовиховання та самореалізація особистості, робоча програма для студентів галузі знань 0101 Педагогічна освіта, спеціальності 5.01010601 «Соціальна педагогіка». К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2014. 11 с.
Москальов М. В. Психологія управління, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.030103 Практична психологія. К.: Київський національний університет ім. Бориса Грінченка, 2015. 17 с.
Чуйко О. М. Психологія управління, робоча програма для студентів за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія». Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2013. 29 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: