ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Olena Romanovska Українська інженерно-педагогічна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.2.04

Ключові слова:

креативність, креативність психолога, вищий навчальний заклад, методика, методи евристичного навчання, експеримент.

Анотація

Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як формування креативності майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. Розглянуто суть понять «креативність», «креативність психолога», запропонована методика її формування у студентів-психологів під час навчання при вивченні дисциплін психолого-педагогічного циклу; ефективність методики доведена експериментальним шляхом.

Біографія автора

Olena Romanovska, Українська інженерно-педагогічна академія

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії, Харків, Україна

Посилання

Барышева, Т. А., & Жигалов, Ю. А.(2006) Психолого-педагогические основы развития креативности : учеб. пособие. СПб. : СПГУТД, 268 с.

Богдан, Ж. Б., & Солодовник, Т. О. (2016) Застосування педагогічних технологій у підготовці майбутніх фахівців у сучасних умовах освіти. Сучасні педагогічні технології в освіті:зб. наук.-метод. праць. За ред. Р.П. Мигущенка, Ю.І. Панфілова. Х.: НТУ «ХПІ»,27-35 с.

Богоявленская, Д. Б. (2002) Психология творческих способностей. М.: Академия,320с.

Гилфорд, Дж. (1965) Три стороны интеллекта. Пер. с англ. Э. А. Голубевой. Психология мышления. За ред. А. М. Матюшкин. М.: Прогресс, С. 443-456.

Гриненко, І. В. (2008) Педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі фахової підготовки : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04/1.192 с.

Дунаєва, О. М. (2005) Актуальні проблеми формування педагогічної креативності майбутніх учителів. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 16, К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова

Євдокимова, Н. О., Партенадзе, О. В.,& Біда, А. М. Моделювання розвитку професійно важливих якостей майбутнього психолога у сфері тренінгових технологій. Психологiчнi науки. Збірник наукових праць. Випуск 2.13 (109) С.62-67.

Моляко, В. О. (2007) Творчий потенціал особистості. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова,. Вип. 17. С. 16 - 22.

Морозов, А. В., & Чернилевский, Д. В. (2004) Креативная педагогика и психология: Учебное пособие. М.: Академический Проект, 2-е изд. 506 с.

Пономарёв, Я. А. (1988) Психология творчества. Тенденции развития психологической науки. М.: Наука, С. 21-25.

Сисоєва, С. О. (1998) Педагогічна творчість учителя: Визначення, теоретична модель, функції підготовки. Педагогіка і психологія. К.: Педагогічна думка,255 с.

Циба, В. Т. (2005) Системна теорія особистості: регулятивно-детерміністська парадигма. Соціальна психологія. №6.С. 18-30.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ