ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ДЕФІНІЦІЇ «ЛЮБОВ» У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ

Автор(и)

  • Andrew Cherkashin Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут», Україна https://orcid.org/0000-0003-4929-6706
  • Daria Golovko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2018.4.09

Ключові слова:

любов, сприйняття, юнацький вік, гендерні особливості, особистість.

Анотація

В статті вказується, що любов була і залишається основною рушійною силою розвитку особистості та сім’ї. При розумінні любові необхідно закладати правильний сенс в її розуміння. В наукових дослідженнях любов розуміється як форма взаємин між людьми, яка потребує інтимності та близькості. Наголошується, що найбільш сенситивним періодом становлення позитивного ставлення особистості до кохання є юнацький вік.  Вказується, що спостерігається така тенденція, що любов в уявленні людей є рідкісним явищем, адже люди помилково сприймають псевдолюбов за справжню. Зазначається, що любов - це обдуманий вибір, який повинен спонукати людину до створення гармонійних відносин з іншими.

Біографії авторів

Andrew Cherkashin, Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут»

кандидат психологічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет «Харківський політехнічних інститут»; Харків, Україна

Daria Golovko, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

магістрант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами

ім. акад. І.А. Зязюна, Національний технічний університет

«Харківський політехнічний інститут»; Харків, Україна

Посилання

1-е послание Апостола Павла к коринфянам глава 13:4-8. Библия.

Собрание сочинений: в 7 т. Святитель Игнатий Брянчанинов, епископ Кавказский и Черноморский. 2-е изд. Краматорск. 249 с.

Ильин, Е.П. (2013) Психология любви. СПб.: Питер, 431 с.

Кон, И.С. (1979) Психология юношеского возраста. Проблемы формирования личности: Учеб.пособие для студентов пед. ин-тов. М.: Просвещение, 121 с.

Головин, С. Ю. (1998) Словарь практического психолога. Минск: Харвест, 305 с.

Фромм, Э. (2017) Искусство любить. М.: «Книжный Клуб «Клуб Семейного Досуга», 41 с.

Чапман, Г. (2016) Пять языков любви. СПб.: Библия для всех, 249 с.

Некрасов, А.А. (2008) Путы материнской любви. М.: Центрполиграф,109 с.

[Мф. 22: 39]. [Електронний режим] - Режим доступу: https://azbyka. ru/biblia/?Mt.22:39

Шаповаленко, И. В. (2005) Возрастная психология. М.: Гардарики, 262 с.

Гавриловська, К.П. (2016) Психосемантичні характеристики образу майбутнього шлюбного партнера у свідомості закоханих. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки: зб.наукових праць. Випуск 2. Том 2, 32 с.

Цветкова, Н.А. (2014) Гендерные особенности представлений о любви в юношеском возрасте. Теория и практика общественного развития. М.: ООО Издательский дом «ХОРС», 320 с.

Осипов, А. (2016) Любовь, брак и семья. Издательство: Православного братства святого апостола Иоанна Богослова, 6, 26, 39 с.

Франкл, В. (1990) Человек в поисках смысла. М.: Прогресс, С. 96 – 98.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ