МОДЕЛЬ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2019.2.05Ключові слова:
дидактична система, лідерство, лідерська компетентність, менеджер, бакалавр, модель, ресурсно-орієнтоване навчанняАнотація
У статті розглянуто модель дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту в освітньому середовищі університету (концептуально-цільова, структурно-змістова, процесуально-технологічна, мотиваційна, діагностико-результативна підсистеми), дидактичні умови та системоутворювальний чинник – ресурсно-орієнтоване навчання студентів в освітньому середовищі університету.
Наукова новизна розробленої дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту в освітньому середовищі університету полягає в розробленні нового змісту кожної її підсистеми й установленні зв’язку між ними. Іншими словами, створено та змодельовано таку дидактичну систему формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту в освітньому середовищі університету, яку оптимізовано до соціальних потреб сучасного суспільства, до потреб сучасних організацій й управління персоналом, освітнього середовища університету й характеру професійної підготовки студентів спеціальності 073 Менеджмент галузі знань 07 Управління та адміністрування у закладах вищої освіти у цілому.Посилання
Volkova, N.P. & Tarnopol's'kyj, O.B. (2013) Modeliuvannia profesijnoi diial'nosti u vykladanni navchal'nykh dystsyplin u vyshakh: monohrafiia. [Modeling of professional activity in the teaching of academic disciplines in higher education: monograph]. Dnipropetrovs'k: Dnipropetrovs'kyj universytet imeni Al'freda Nobelia, 228 p.
Hryn'ova, M. V. & Kononets, N. V. (2018) Samorehuliatsiia iak osnova resursno-oriientovanoho navchannia studentiv u vyschij shkoli. [Self-regulation as the basis of resource-oriented student learning in higher education]. Resursno-oriientovane navchannia v «3D»: dostupnist', dialoh, dynamika : materialy II Vseukr. nauk.-prakt. Internet-konf. Access mode: https://rbl3d.forumotion.me/t194-topic
Kononets, N. V. (2016) Dydaktychni osnovy resursno-oriientova-noho navchannia dystsyplin komp'iuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv. [Didactic bases of resource-oriented training of disciplines of the computer cycle of students of agrarian colleges]. Dys. doktora ped. nauk. Poltava, 473 p.
Selevko, G. K. (2006) Jenciklo-pedija obshheobrazovatel'nyh tehnologij: v 2 t. [Encyclopedia of educational technologies: in 2 volumes]. M. : NII shkol'nyh tehnologij. T.1. 816 p.
Sidorov, V. I. (2018) Resursno-oriientovane navchannia studentiv u systemi kroskul'turnoi pidhotovky fakhivtsiv haluzi turyzmu. [Resource-oriented teaching of students in the system of cross-cultural training of specialists in the field of tourism]. Zbirnyk naukovykh prats' Natsional'noi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy. Seriia: Pedahohichni nauky, 2(13), 400 – 414.
Yablochnikov, S.L. (2009) Pedahohichna kibernetyka: systemno-kibernetychnyj pidkhid do upravlinnia v osviti: monohrafiia. [Pedagogical Cyber-netics: A Systemic-Cybernetic Approach to Management in Education: monograph]. Vinnytsia: TOV «Firma Planer», 406 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: