МОДЕЛЮВАННЯ ПІДГОТОВКИ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-ЛІДЕРА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2019.2.09Ключові слова:
моделювання професійної діяльності, моделювання підготовки, майбутній фахівець, лідерські якості, освітній процес, етапи моделювання, принципи моделюванняАнотація
У статті розглянуто проблему професійної підготовки майбутніх фахівців, пов'язану з недостатнім рівнем оволодіння уміннями, знаннями та навичками, необхідними для застосування в практичній професійній діяльності. Проаналізовано ефективність моделювання підготовки та професійної діяльності майбутнього фахівця для підвищення якості професійної освіти. Досліджено умови ефективного моделювання професійно-орієнтованих ситуацій, етапи розробки моделі професійної діяльності, основні принципів її моделювання серед майбутніх фахівців під час освітнього процесу.Посилання
Bogdanov, I. V. (2006) Metodika raschjota summarnogo ob’joma znanij. Innovacii v obrazovanii. [The method of calculating the total amount of knowledge]. №5. P. 20 – 25. [in Russian]
Verbickij, A. A. (1991) Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole [Active Higher School Education]: kontekstnyj pohod: metod. posob. M.: Vyssh. shk., 207 p.
[in Russian]
Kravchuk, O. M. (2015) Modeliuvannia profesijnoi diial'nosti majbutn'oho vchytelia matematyky u navchal'nomu protsesi. Modeliuvannia v navchal'nomu protsesi [Modeling the professional activity of the future teacher of mathematics in the educational process. Modeling in the learning process]: materialy Vseukr. nauk.-prakt. internet-konferentsii (23 – 27 February 2015 year). Uklad. Holovina, N.A. Luts'k: Vezha-Druk. P. 24 – 27. [in Ukrainian]
Ripko, I. V. (2015) Doslidzhennia liders'kykh iakostej u studentiv tekhnichnykh universytetiv: rezul'taty eksperymentu. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyschij i zahal'noosvitnij shkolakh [Research of leadership qualities in the students of technical universities: the results of the experiment. Pedagogy of the formation of a creative person in higher and secondary schools]: zb. nauk. pr. Vyp. 40 (93). Zaporizhia: KPU. P. 481 – 487. P.484 – 485. [in Ukrainian]
Semenjuk, L.M. (1996) Hrestomatija po vozrastnoj psihologii: uchebnoe posobie dlja studentov [Readings on age psychology: a textbook for students]. Pod red. Fel'dshtejna, D.I.: izdanie 2-e, dopolnennoe. Moscow: Institut prakticheskoj psihologii, 304 p. P.142 [in Russian]
Tkacheva, S. V. Modelirovanie professional'noj dejatel'nosti v uchebnom processe. [Simulation of professional activity in learning process]. Access mode: http://stavedu.ru/_docs/pdf/methods/bank/xp/master/01.pdf [in Russian]
Yahodnikova, V. V. (2016) Teoriia i praktyka formuvannia innovatsijnoi spriamovanosti vykhovnoho protsesu zahal'noosvitn'oi shkoly [Theory and practice of forming the innovation orientation of the educational process of the secondary school]: dys. doktora ped. nauk: 13.00.07. Vinnyts'kyj derzh. ped. un-t imeni Mykhajla Kotsiubyns'koho. Vinnytsia, 525 p.
[in Ukrainian]
Brown, M. E. & Treviño, L. K. (2014) Do role models matter? An investigation of role modeling as an antecedent of perceived ethical leadership. Journal of Business Ethics. Vol. 122. №. 4. P. 587 – 598. Access mode: https://link.springer.com/article/10.1007/s10551-013-1769-0#citeas
Clapp-Smith, R. & Lester, G. V. (2014) Defining the “mindset” in global mindset: Modeling the dualities of global leadership. Advances in global leadership. Emerald Group Publishing Limited.
P. 205 – 228. Access mode: https://www.researchgate.net/profile/Rachel_Clapp-Smith/publication/281665484_
Defining_the_Mindset_in_Global_Mindset_Modeling_the_Dualities_of_Global_Leadership/links/5845767a08ae61f75dd7a936/Defining-the-Mindset-in-Global-Mindset-Modeling-the-Dualities-of-Global-Leadership.pdf.
Mathieu, J. E., Kukenberger, M. D'Innocenzo, L. & Reilly, G. (2015) Modeling reciprocal team cohesion–performance relationships, as impacted by shared leadership and members’ competence. Journal of Applied Psychology. Vol. 100. №. 3. P. 713 – 734. Access mode: http://psycnet.apa.org/buy/2015-09764-001
Pidbutska, N., Knysh, A. & Chala, Y. (2017) Future Engineers’ Psychological Readiness for Common Competencies Development in the Process of Studying "Professional Psychology". Science and Education. Iss. 11. P. 133 – 138.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: