МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕТРОЛОГІВ ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.01Ключові слова:
зміст навчання, інженер-метролог, дидактична редукція, житлово-комунальне господарство, вища освітаАнотація
розглянуто методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів на засадах дидактичної редукції. Запропоновано використання інтегрального моделювання, кластеризації, методів візуалізації змісту. Встановлено відповідність запропонованих методів предметній галузі житлово-комунального господарства.
Посилання
Lendzian, H., Körner H. (2018) “Finanzanalyse eines Klimaschutzprojektes”, In: Greefrath G., Siller HS. (eds) “Digitale Werkzeuge, Simulationen und mathematisches modellieren, realitätsbezogen im Mathematikunterricht, Springer Spektrum”, Wiesbaden, available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-21940-6_9
Shmatkov, D., Bielikova, N., Antonenko, N., Shelkovyj, A. (2019) “Developing an environmental monitoring program based on the principles of didactic reduction”, European Journal of Geography, 10(1), pp. 99 – 116
Shmatkov, D., Bielikova, N., Shelkovyj, O. (2018) “Vertical reduction of the learning content of the topic “Waste observation” of the discipline “Environmental monitoring”, “Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity”, no. 61, pp. 83 – 94, available at: https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-83
Bielikova, N., Shmatkov, D., Shelkovyj, O. (2019) “Reducing the learning content of the water resources monitoring”, Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky, no. 174, pp. 26 – 31
Grillenberger, A., Przybylla, M., Romeike, R. (2016) “Bringing CS innovations to the classroom: a process model of educational reconstruction”, “Proceeding International Conference on Informatics in Schools ISSEP 2016”, Münster, G
Herta, C., Voigt, B., Baumann, P., Strohmenger, K., Jansen, C., Fischer, O., Zhang, G., Hufnagel, P. (2019) “Deep teaching: materials for teaching machine and deep learning”, In HEAD'19, 5th International Conference on Higher Education Advances, Editorial Universitat Politècnica de València, pp. 1153 – 1131
Köller, O., Magenheim, J., Molitor, H., Ramseger, J., Steffensky, M., Wiesmüller, C., Wollring, B. (2019) “Zieldimensionen für Multiplikatorinnen und Multiplikatoren früher MINT-Bildung”, Verlag Barbara Budrich
Mäkitalo, Å., Nicewonger, T. E., Elam, M. (2019) “Designs for experimentation and inquiry: approaching learning and knowing in digital transformation”, Routledge
Shmatkov, D. Shelkovyj, A. (2018) “Formation of the Content of the Study of atmospheric air monitoring on the basis of didactic reduction”, “Pedahohika bezpeky”, no. 3(2), pp. 160 – 170, available at: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-3-2-160-170
Hidayah, D. N., Kaniawati, I., Anwar, S. (2019) “Development of The Earthquake STEM Teaching Materials”, 1st International seminar STEMEIF (Science, Technology, Engineering and Mathematics Learning International Forum), Purwokerto April 25th 2019
Lindner, A., Romeike, R. (2019) “Teachers' perspectives on artificial intelligence”, In 12th International conference on informatics in schools, “Situation, evaluation and perspectives”, ISSEP
Drackert, A., Stadler, W. (2019) “Leistungsbeurteilungskompetenz stärken–Von der Theorie zur Praxis am Beispiel eines Lehrszenarios zur Verbesserung von Hörversteensaugabe im Russischunterricht”, Didaktik der slawischen Sprachen, p. 309
“State statistics service of Ukraine. The use of ICT in enterprises in 2018”, available at: http://www.ukrstat.gov.ua/
Vasylev, V. Y., Krasylnykov, V. V., Plaksyi, S. Y. Tiahunova, T. N. (2004) “Statistical analysis of multidimensional objects of arbitrary nature”, Moscow: YKAR
Maaß, K. (2006) “What are modeling competencies?”, ZDM, no. 38(2), pp. 113 – 142
Kaiser, G., Brand, S. (2015) “Modeling competencies: past development and further perspectives”, In Mathematical modelling in education research and practice, pp. 129 – 149, Springer, Cham
Izmailov, A. F., Solodov, M. V. (2005) “ Numerical optimization methods ”, М.: FIZMATLIT
Hazzan, O., Lapidot, T., Ragonis, N. (2015) “Guide to teaching computer science: an activity-based approach”, Springer
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: