МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕТРОЛОГІВ ПРЕДМЕТНОЇ ГАЛУЗІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.01

Ключові слова:

зміст навчання, інженер-метролог, дидактична редукція, житлово-комунальне господарство, вища освіта

Анотація

розглянуто методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів на засадах дидактичної редукції. Запропоновано використання інтегрального моделювання, кластеризації, методів візуалізації змісту. Встановлено відповідність запропонованих методів предметній галузі житлово-комунального господарства.

Біографії авторів

Nadiia Bielikova, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доктор економічних наук, доцент, професор кафедри економіки та маркетингу Харківського національного економічного університету ім. С. Кузнеця; Харків, Україна

Daniil Shmatkov, Українська інженерно-педагогічна академія

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри креативної педагогіки та інтелектуальної власності Українська інженерно-педагогічна академія; Харків,Україна

Посилання

Lendzian, H., Körner H. (2018) “Fi­nanzanalyse eines Klimaschutzprojektes”, In: Greefrath G., Siller HS. (eds) “Digitale Werk­zeuge, Simulationen und mathematisches mo­dellieren, realitätsbezogen im Mathematikun­terricht, Springer Spektrum”, Wiesbaden, available at: https://doi.org/10.1007/978-3-658-21940-6_9

Shmatkov, D., Bielikova, N., Antonenko, N., Shelkovyj, A. (2019) “Developing an environmental monitoring program based on the principles of didactic reduction”, European Journal of Geography, 10(1), pp. 99 – 116

Shmatkov, D., Bielikova, N., Shelkovyj, O. (2018) “Vertical reduction of the learning content of the topic “Waste ob­servation” of the discipline “Environmental monitoring”, “Problemy inzhenerno-pedaho­hichnoi osvity”, no. 61, pp. 83 – 94, availa­ble at: https://doi.org/10.32820/2074-8922-2018-61-83

Bielikova, N., Shmatkov, D., Shelkovyj, O. (2019) “Reducing the learning content of the water resources monitoring”, Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky, no. 174, pp. 26 – 31

Grillenberger, A., Przybylla, M., Romeike, R. (2016) “Bringing CS innovations to the classroom: a process model of educational reconstruction”, “Proceeding International Conference on Informatics in Schools ISSEP 2016”, Münster, G

Herta, C., Voigt, B., Baumann, P., Strohmenger, K., Jansen, C., Fischer, O., Zhang, G., Hufnagel, P. (2019) “Deep teaching: materials for teaching machine and deep learning”, In HEAD'19, 5th International Conference on Higher Education Advances, Editorial Universitat Politècnica de València, pp. 1153 – 1131

Köller, O., Magenheim, J., Molitor, H., Ramseger, J., Steffensky, M., Wiesmüller, C., Wollring, B. (2019) “Zieldimensionen für Multiplikatorinnen und Multiplikatoren früher MINT-Bildung”, Verlag Barbara Budrich

Mäkitalo, Å., Nicewonger, T. E., Elam, M. (2019) “Designs for experimentation and inquiry: approaching learning and knowing in digital transformation”, Routledge

Shmatkov, D. Shelkovyj, A. (2018) “Formation of the Content of the Study of atmospheric air monitoring on the basis of didactic reduction”, “Pedahohika bezpeky”, no. 3(2), pp. 160 – 170, available at: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-3-2-160-170

Hidayah, D. N., Kaniawati, I., Anwar, S. (2019) “Development of The Earthquake STEM Teaching Materials”, 1st International seminar STEMEIF (Science, Technology, Engineering and Mathematics Learning International Forum), Purwokerto April 25th 2019

Lindner, A., Romeike, R. (2019) “Teachers' perspectives on artificial intelligence”, In 12th International conference on informatics in schools, “Situation, evaluation and perspectives”, ISSEP

Drackert, A., Stadler, W. (2019) “Leistungsbeurteilungskompetenz stärken–Von der Theorie zur Praxis am Beispiel eines Lehrszenarios zur Verbesserung von Hörversteensaugabe im Russischunterricht”, Didaktik der slawischen Sprachen, p. 309

“State statistics service of Ukraine. The use of ICT in enterprises in 2018”, available at: http://www.ukrstat.gov.ua/

Vasylev, V. Y., Krasylnykov, V. V., Plaksyi, S. Y. Tiahunova, T. N. (2004) “Statistical analysis of multidimensional objects of arbitrary nature”, Moscow: YKAR

Maaß, K. (2006) “What are modeling competencies?”, ZDM, no. 38(2), pp. 113 – 142

Kaiser, G., Brand, S. (2015) “Modeling competencies: past development and further perspectives”, In Mathematical modelling in education research and practice, pp. 129 – 149, Springer, Cham

Izmailov, A. F., Solodov, M. V. (2005) “ Numerical optimization methods ”, М.: FIZMATLIT

Hazzan, O., Lapidot, T., Ragonis, N. (2015) “Guide to teaching computer science: an activity-based approach”, Springer

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ