МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ- БІОТЕХНОЛОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.02.02

Ключові слова:

компетентнісний підхід, науково-дослідницька компетентність, біотехнолог, магістр, методика, інноваційні методи, експеримент

Анотація

стаття присвячена розгляду проблеми формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх фахівців в процесі навчання у закладах вищої освіти. Запропоновано методику формування науково-дослідницької компетентності у магістрів-біотехнологів; доцільність її впровадження в процес підготовки магістрів-біотехнологів доведена експериментальним шляхом.

Біографії авторів

Olena Romanovska, Національний фармацевтичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Національного фармацевтичного університету; Харків, Україна

Yulia Azarenko, Національний фармацевтичний університет

кандидат фармацевтичних наук, доцент кафедри біотехнології Національного фармацевтичного університету; Харків, Україна

Посилання

“About higher education”, Zakon Ukainy 01.07.2014 № 1556 – VII (zi zminamy), available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/155618

“About scientific and scientific and technical activity”, Zakon Ukainy 26.11.2015 № 848–VIII (zi zminamy), available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/ show/848-19

On the National Strategy for the Development of Education in Ukraine for the period up to 2021, available at: http://zakon 2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

National qualifications framework, available at: https://mon.gov.ua/ua/tag/ natsionalna- ramka-kvalifikatsiy

The European Qualifications Framework (EQF) (2009), available at: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eac-eqf/files/leaflet_en.pdf

Diachenko, L. B. (2016) “Criteria and indicators of levels of formation of research competence of future technicians-technologists of light industry”, Naukovi pratsi Vyschoho navchal'noho zakladu “Donets'kyj natsional'nyj tekhnichnyj universytet”. Seriia: “Pedahohika, psykholohiia i sotsiolohiia”: vseukr. nauk. zb. Pokrovs'k: “DonNTU”, no. 1–2 (18–19), pp. 59–65

Bul'vins'ka, O. I., Divins'ka, N. O., Diachenko, N. O., Zhabenko, O. V., Lyn'ova, I. O., Skyba, Yu. A., Chornojvan, H. P. , Yaroshenko, O. H. (2016) “The concept and methodology of research activities of the subjects of the educational process of universities”, za red. O. H. Yaroshenko., Monohrafiia, K.: Instytut vyschoi osvity NAPN Ukrainy, p. 178

Majboroda, V., Yaroshenko, O., Skyba, Yu. (2015) “Theoretical bases of research activity of subjects of educational process of universities: the practical manual”, za red. O. Yaroshenko, K.: Instytut vyschoi osvity NAPN Ukrainy, p. 174, available at: http://ihed.org.ua/ua/resursy /biblioteka.html

“Cherkasy regional employment center”, available at: https://chk.dcz.gov.ua/publikaciya/profesiya-suchasnosti-tamaybutnogobiotehnolog

“Center for International Projects of the Research Institute of Applied Information Technologies”, available at: http://www.euroosvita.net/prog/print.php/prog/print.php?id=1828

Glazunova, O. G., Kuzminska, O. G., Morze, N. V., Voloshyna, T. V. (2019) “Using scientific e-conferences for the research competence development: students’ point of view”, Information Technologies and Learning Tools, vol. 72, available at: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2951

Ávalos, C., Pérez-Escoda, A., Monge, L. (2019) “Lean Startup as a learning methodology for developing digital and research competencies”, Journal of New Approaches in Educational Research, 8(2) j, available at: https://naerjournal.ua.es/article/view/v8n210

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ