ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.03.04Ключові слова:
педагогічні умови, критерії та показники, професійна відповідальність, фізична культура і спорт, майбутні фахівці, освітаАнотація
розкрито результати експериментальної перевірки ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; уточнено поняття професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту і критерії та показники сформованості професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; описано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту.
Посилання
Buksha, S. B. (2014), “Theoretical substantiation of pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future teachers of basics of health”, Visnyk Luhanskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka, “Pedahohichni nauky”, no. 5 (2), pp. 139 – 146
Ihnatiuk, O. A. (2015), “Development of responsibility and orientation on pedagogical activity of undergraduates of a specialty “Pedagogy of high school”, Dukhovno-moralnisniosnovytavidpovidalnistosobystosti u doli liudskoi tsyvilizatsii : zb. nauk. pr.: zamater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf., 5 – 6 lystopada 2014 r., m. Kharkiv: u 2 ch., ch. 1, Red. O. H Romanovskyi, Yu. I. Panfilov, Kharkiv: NTU “KhPI”, pp. 127 – 131
Ponomarov, O. S. (2019), “Professional responsibility in sports pedagogy”, Navch. posib., Kharkiv: NTU “KhPI”, Vydavets O. A. Miroshnychenko, p. 200
Reznik, S. M. (2020), “Trends in the development of higher education and the need for teaching leadership of modern teachers”, Visnyk Cherkaskoho natsionalnoho universytetu imeni Bohdana Khmelnytskoho, Seriia “Pedahohichni nauky”, vyp. 2, Cherkasy, pp. 125 – 130
Romanovskyi, O., Zіnchenko, L. (2019), “Spiritual and moral education of students specialty “Physical education and Sport” as a guarantee of forming a professional responsibility future specialist, “Sciences of Europe”, vol. 2, no. 46, Praha, Czech Republic, pp. 41 – 44
Sereda, N. V., Ponomarov, O. S., Chebotarov, M. K. (2013), “Responsibility as a pedagogical category”, Navch.-metod. posib. Kharkiv: Vyd-vo Pidruchnyk NTU “KhPI”, p. 172
Sopivnyk, I. V., Duka, T., Pidlypniak, I. (2017), “Diagnosis of professional readiness of students for pedagogical activity”, “Nauka i osvita”, no.12, pp. 59 – 65, available at: https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=WOS&Init=Yes&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&action=retrieve&SrcApp=RRC&SrcAuth=RRC&SID=F6DUbOuddunGdWMhPPG&UT=WOS%3A000427346800008
Sushchenko, L. P. (2003), “Professional training of future specialists in physical education and sports (theoretical and methodological aspect)”, Monohrafiia, Zaporizhzhia: ZDU, p. 442
Khromchenkova, N. M. (2018), “Pedagogical conditions for the formation of professional responsibility of future journalists”, “Molodyi vchenyi”, no. 12 (64), pp. 119 – 123
Nazarko, L., (2019), “Responsible research and innovation in industry: from ethical acceptability to social desirability in corporate social responsibility in the manufacturing and services sectors”, Berlin: Springer, pp. 127 – 138
Gianni, R. (2016), “Responsibility and Freedom: The Ethical Realm of RRI”, London: ISTE
Tsarenko, A. (2017), “Conditions for the formation of professional responsibility of future primary school teachers”, “Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly”, 50, pp. 92 – 99, available at: https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: