ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

  • Lina Zinchenko Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.03.04

Ключові слова:

педагогічні умови, критерії та показники, професійна відповідальність, фізична культура і спорт, майбутні фахівці, освіта

Анотація

розкрито результати експериментальної перевірки ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; уточнено поняття професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту і критерії та показники сформованості професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту; описано експериментальну перевірку ефективності педагогічних умов формування професійної відповідальності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту.

 

Біографія автора

Lina Zinchenko, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами імені академіка І. А. Зязюна, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Харків, Україна

Посилання

Buksha, S. B. (2014), “Theoretical sub­s­tantiation of pedagogical conditions of for­ma­tion of professional responsibility of fu­ture teachers of basics of health”, Visnyk Luhanskoh­o natsionalnoho universytetu imen­i Tarasa Shevchenka, “Pedahohichni nauky”, no. 5 (2), pp. 139 – 146

Ihnatiuk, O. A. (2015), “Development of responsibility and orientation on pedagogi­cal activity of undergraduates of a specialty “Peda­gogy of high school”, Dukho­vno-moralnisniosnov­ytavidpovidalnisto­sobystosti u doli liudskoi tsyvilizatsii : zb. nauk. pr.: zamater. Mizhnar. nauk.-prakt. konf., 5 – 6 lystopada 2014 r., m. Kharkiv: u 2 ch., ch. 1, Red. O. H Romanovskyi, Yu. I. Panfilov, Kharkiv: NTU “KhPI”, pp. 127 – 131

Ponomarov, O. S. (2019), “Profes­sional responsibility in sports pedagogy”, Navch. posib., Kharkiv: NTU “KhPI”, Vydavets O. A. Miroshnychenko, p. 200

Reznik, S. M. (2020), “Trends in the de­velopment of higher education and the need for teaching leadership of modern teach­ers”, Vis­nyk Cherkaskoho natsionalnoho universytetu im­eni Bohdana Khmelnytskoho, Seriia “Pedaho­hichni nauky”, vyp. 2, Cherkasy, pp. 125 – 130

Romanovskyi, O., Zіnchenko, L. (2019), “Spiritual and moral education of stu­dents specialty “Physical education and Sport” as a guarantee of forming a profes­sional responsibil­ity future specialist, “Sci­ences of Eu­rope”, vol. 2, no. 46, Praha, Czech Republic, pp. 41 – 44

Sereda, N. V., Ponomarov, O. S., Che­botarov, M. K. (2013), “Responsibility as a pedagogical category”, Navch.-metod. posib. Khar­kiv: Vyd-vo Pidruchnyk NTU “KhPI”, p. 172

Sopivnyk, I. V., Duka, T., Pidlypniak, I. (2017), “Diagnosis of professional readi­ness of students for pedagogical activity”, “Nauka i os­vita”, no.12, pp. 59 – 65, availa­ble at: https://apps.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=RRC&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=WOS&Init=Yes&Func=Frame&DestFail=http%3A%2F%2Fwww.webofknowledge.com&action=retrieve&SrcApp=RRC&SrcAuth=RRC&SID=F6DUbOuddunGdWMhPPG&UT=WOS%3A000427346800008

Sushchenko, L. P. (2003), “Profes­sional training of future specialists in physi­cal education and sports (theoretical and meth­odologi­cal aspect)”, Monohrafiia, Zapo­rizhzhia: ZDU, p. 442

Khromchenkova, N. M. (2018), “Peda­gogical conditions for the formation of profes­sional responsibility of future journal­ists”, “Molodyi vchenyi”, no. 12 (64), pp. 119 – 123

Nazarko, L., (2019), “Responsible re­search and innovation in industry: from ethical acceptability to social desirability in corporate social responsibility in the manufac­turing and services sectors”, Berlin: Springer, pp. 127 – 138

Gianni, R. (2016), “Responsibility and Freedom: The Ethical Realm of RRI”, Lon­don: ISTE

Tsarenko, A. (2017), “Conditions for the formation of professional responsibility of future primary school teachers”, “Pedahohika vyshchoi ta serednoi shkoly”, 50, pp. 92 – 99, availa­ble at: https://doi.org/10.31812/pedag.v50i0.1290

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-24

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІ