Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Теорія і практика управління соціальними системами
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційна колегія
Координаційна рада
Редакційний штат
Редакційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2020): Теорія і практика управління соціальними системами
№ 3 (2020): Теорія і практика управління соціальними системами
Опубліковано:
2020-10-01
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІ
САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МАШИНОБУДІВНОГО ПРОФІЛЮ
Nataliia Kravtsova, Tetiana Hura, Valerii Konkin
3-17
PDF
ОСНОВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ І ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ПРЕДМЕТІВ В УКРАЇНІ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
Natalia Yevtushenko
18-29
PDF
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ПРИ ПІДВИЩЕННІ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ
Olena Romanovska, Viktoriia Bandurian
30-47
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Lina Zinchenko
48-58
PDF (English)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ АПАТІЇ У СТУДЕНТІВ
Nina Pidbutska, Anastasia Knysh
59-72
PDF
ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇЇ ОСОБИСТОСТІ З РІЗНИМ РІВНЕМ ЕМОЦІЙНОСТІ
Iryna Shtuchenko, Yuliia Kartavkina
73-84
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИДУ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ
Oksana Hrytsuk
85-95
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНІВ ЛІДЕРСТВА, УПРАВЛІННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА
ПРОФЕСІОНАЛ ПОВИНЕН БУТИ ЛІДЕРОМ
Olexandr Romanovskiy, Olexandr Ponomaryov, Olga Kvasnyk, Victoria Shapolova, Svetlana Reznik
96-108
PDF (English)
ТЕОРЕТИКО-ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ “ПРОФЕСІЙНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА-ЛІДЕРА”
Oksana Dubinina, Olha Ihnatiuk, Nataliia Sereda
109-121
PDF
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНО-ДІЯЛЬНІСНОГО КОМПОНЕНТУ ЛІДЕРСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУМАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Igor Gorbach
122-138
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Ключові слова