ПРОФЕСІОНАЛ ПОВИНЕН БУТИ ЛІДЕРОМ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.03.08Ключові слова:
професіонал, професійна компетентність, професійна діяльність, ціннісне сприйняття, особистий приклад, лідер, лідерство, завдання системи освіти, педагогічні умови підготовки професіонала-лідераАнотація
інноваційний характер сучасного розвитку висуває високі вимоги до професійної компетентності фахівця. Професіоналом слід вважати людину не тільки високої компетентності, а й таку, що вважає свою професійну діяльність однією з важливих життєвих цінностей. Прагнення досконалого виконання спільної діяльності зумовлює його вимоги до інших її учасників, його особистий приклад, турботу про професійний та особистісний їхній розвиток. Таким чином, справжній професіонал неминуче повинен ставати лідером. Для цього недостатньо тільки його соціального статусу. Формування і розвиток його лідерських рис і якостей під час освітньої і професійної підготовки стає одним із важливих і відповідальних завдань системи освіти. Розглянуто цілі, способи і педагогічні умови цільової підготовки професіонала-лідера.
Посилання
Galuzyak, V., Akimova, O., Gromov, E. (2019), “Contemporary foreign approaches to understanding leadership and nurturing leaders”, “Leader. Elite. Society”, no. 1, pp. 32 – 53
Kouzes, J. M., Posner, B. Z. (2012), “The leadership challenge : how to make extraordinary things happen in organizations”, San Francisco: Jossey-Bass
Kremen, V. G. (2017), “The nature of the elite and leaders as an indicator of the quality of society, “Leader. Elite. Society”, no. 1, pp. 5 –15
Sokol, E. I. (2017), “Training of professional leaders as the task of higher education”, “Leader. Elite. Society”, no. 1, pp. 16 – 22
Bass, B. M. (1990), “From transcendent to transformation leadership: learning to share the vision, “Organizational Dynamics”, no. 3, pp. 19 – 31
Bazigos, M. N. (2016), “Leading for long-term performance: matching the behavior to the situation”, “Journal of Leadership Studies|, vol. 10, no. 2, pp. 44 – 51
Casse, P., Claudel, P. (2007), “philosophy for creatve leadership: how philosophy can turn people into more effective leaders”, Athena Press, p. 280
Rost, J. C. (1991), “Leadershp for the twenty-first century”, Westport: Praeger Publishers, p. 220
Salder, T. D., Gibson, S., Reysen, S. (2017), “The effect of a leadership training program on consideration of future consequences”, “Journal of Leadership Studies”, vol. 10, no. 4, pp. 35 – 42
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: