ОСОБЛИВОСТІ САМОРЕГУЛЯЦІЇЇ ОСОБИСТОСТІ З РІЗНИМ РІВНЕМ ЕМОЦІЙНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.03.06Ключові слова:
емоційна сфера особистості, рівні емоційності, особливості саморегуляції студентів закладів вищої освітиАнотація
у даній статті розглянуто основні підходи,які були сформовані та набули свого розвитку у межах досліджень українських та зарубіжних вчених, що пов'язані з проблемою формування саморегуляції поведінки особистості. Виявлено особливості характеристик саморегуляції студентів з різним рівнем емоційності в період навчання в закладі вищої освіти. Встановлено, що у студентів з низьким рівнем емоційності в порівнянні зі студентами з високим рівнем емоційності сформована потреба в усвідомленому плануванні діяльності, цілі висуваються самостійно. Студенти здатні продумувати способи своїх дій і поведінки для досягнення намічених цілей;здатні швидко оцінити зміну значущих умов і перебудувати програму дій. Гнучкість дозволяє адекватно реагувати на швидку зміну подій і успішно вирішувати поставлені завдання.
Посилання
Dobrovidova, H. A. (2011), “Investigation of the features of volitional regulation of student youth playing computer games”, Aktualnyie problemy sovremennoy psihologii: sbornik nauchnyih statey, Kemerovo: RedaktoriK°, pp. 16 – 22
Dorofeeva, I. N. (2012), “Relationship between temperament and self-regulation features”, Eksperimentalnaya psihologiya, t. 5, no. 3, pp. 71 – 85
Zeygarnik, B. V., Holmogorova, A. B., Mazur, E. S. (1989), “Self-regulation of behavior in norm and pathology”, Psihologicheskiy zhurnal, no. 2, pp.122 – 131
Izard, K. E. (2012), “Psychology of emotions”, SPb.: Piter, p.464
Ilin, E. P. (2007), “Emotions and feelings”, SPb.: Piter, p. 749
Ilin, E. P. (2009), “The psychology of will”, 2-e izd., SPb.: Piter, p. 368
Kolot, S. A. (1999), “Psychological mechanisms and conditions for the formation of a culture of emotions of students of higher technical educational institutions”, Dis. kand. psihol. nauk: 19.00.07, Yuzhnyiy nauchnyiy tsentr APN Ukrainyi (Odessa). O., p.307
Konopkin, O. A. (2011), “Psychological mechanisms of activity regulation”, Monografiya, 2-e izdanie, ispravlennoe i dopolnennoe, Moskva: Lenand, p. 320, ISBN 978-5-9710-0321-2.
Morosanova, V. I., Bondarenko, I. N. (2015), “Diagnostics of human self-regulation”, M.:Kognito-tsentr, p. 304
Pavlova, I. G. (2003), “Research of the emotional component of students' attitude to the chosen profession”, Nauka I osvIta, Odesa, no. 5, pp. 33 – 37
PIdbutska, N. V. (2013), “”, VIsnik HNPU : zb. nauk. pr., Ser.: PsihologIya, HarkIv: HNPU, vip. 46 (2), pp. 203 – 209
Podbuckaja, N., Chebakova, Ju. (2019), “Professional basketball player personality”, Psychology profiling study, “Theory and practice of physical culture”, ANO SPC “Theory and practice of physical culture and sport”, no. 11, pp. 9 – 11
Podbutskaya, N. V., Knyish, A. E., Bogdan, Zh. B. (2019), “Using professional photos for self-presentation on social media as an indicator of personal perfectionism”, Sotsialnaya psihologiya i obschestvo, t. 10, no. 4, pp. 112 – 130, available at: doi:10.17759/sps.2019100408
Romanovs'kij, O., Knish, A. (2015), “Emotional leadership and ways of its formation in National technical university “Kharkiv Polytechnic Institute””, International scientific journal of universities and leadership, K.: DP “NVTs Priorytety”, no. 1, pp. 48 – 51
Reva, O. M. (2001), “”, Problemi zagalnoyi ta pedagogichnoyi psihologiyi: zb.nauk.prats Institutu psihologiyi im. G. S. Kostyuka APN Ukrayini, Za red. S. D. Maksimenka, K, t. 3, ch. 5, pp. 81 – 86
Sergienko, E. A., Vilenskaya, G. A., Kovaleva, Yu. V. (2010), “Behavior control as subjective regulation”,M.: Institut psihologii RAN, p. 352
Shtuchenko, I. E. (2015), “The emotional component of the career orientation of students of technical universities”, VIsnik HarkIvskogo natsIonalnogo universitetu im. V. N. KarazIna. Seriya: PsihologIya, HarkIv: HNU ImenI V. N. KarazIna, vip. 58, pp. 122 – 128
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: