МОБІЛЬНІ ІНТЕРНЕТ-ПРИСТРОЇ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЇ ІЗ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАДАЧ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.09

Ключові слова:

мобільні інтернет-пристрої, компетентність бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів, загальнопрофесійна складова компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів, методика використання мобільних інтернет-пристроїв у процесі навчання бакалаврів електромехані

Анотація

У статті розглянуто складові методики використання мобільних інтернет-пристроїв як засобу формування загальнопрофесійної складової компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів: застосування різних способів подання моделей; розв’язання професійних задач засобами ІКТ; компетентності в електричних машинах та критичного мислення. На змісті навчання навчальних дисциплін “Вища математика”, “Теорія автоматичного управління”, “Моделювання електромеханічних систем”, “Електричні машини» розкрито особливості використання Scilab, SageCell, Google Sheets, Xcos on Cloud для формування загальнопрофесійної складової компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів. Зроблено висновок про доцільність використання наступного програмного забезпечення мобільних інтернет-пристроїв: хмаро орієнтованих табличних процесорів як засобів моделювання (включно із нейромережевим); систем візуального моделювання як засобів структурного моделювання технічних об’єктів; мобільних комп’ютерних математичних системи, що використовується на всіх етапах моделювання; мобільних комунікаційних засобів для організації спільної діяльності з моделювання.

Біографії авторів

Yevhenii Modlo, Криворізький металургійний інститут Національної металургійної академії України

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри електричної інженерії та автоматизації, Криворізький металургійний інститут Національної металургійної академії України; Кривий Ріг, Україна

Serhiy Semerikov, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

професор, доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; Київ, Україна

Oksana Markova, Криворізький національний університет

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри комп’ютерних систем та мереж, Криворізький національний університет; Кривий Ріг, Україна

Посилання

Chieng, D. (2007), “Mobile internet devices”, HardwareMAG (Singapore), September, pp. 106–115

Guaman, E. (2015), “Celular Con uso Académico (BlueGénesis)”, available at: http://bluegenesiscelular.blogspot.com/ (Accessed 27 October 2020).

Hagan, M. T., Demuth, H. B., Beale, M. H., Jesús, O. De. “Neural Network Design (2nd Edition)”, available at: http://hagan.okstate.edu/NNDesign.pdf (Accessed: 27 October 2020).

Home Page (2018), available at: http://www.scilab.org (Accessed: 27 October 2020).

Idrus, M. R. (2015), “The mobile learning flipped classroom. recent advances in education and educational technology” : Proceedings of the 14th International Conference on Education and Educational Technology (EDU’15). Kuala Lumpur, Malaysia. April 23-25, 2015, Editor Kleantis Psarris. WSEAS Press, pp. 65–68, (Educational Technologies Series; 16), available at: http://www.wseas.us/e-library/conferences/2015/Malaysia/EDU/EDU-10.pdf (Accessed: 27 October 2020).

Inria, the French research institute for digital sciences (2019), available at: https://www.inria.fr/en (Accessed: 27 October 2020).

Kanivets, O. V., Kanivets, I. M., Kononets, N. V., Gorda, T. M., Shmeltser, E. O. (2020), “Augmented reality mobile application developments for help to performance tasks from projection drawing”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2547, pp. 262–273

Markova, O. M., Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Shalatska, H. M., Nechypurenko, P. P., Tron, V. V. (2019), “Implementation of cloud service models in training of future information technology specialists”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2433, pp. 499–515

Merzlykin, P. V., Popel, M. V., Shokaliuk, S. V. (2018), “Services of SageMathCloud environment and their didactic potential in learning of informatics and mathematical disciplines”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2168, pp. 13–19

Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Bondarevskyi, S. L., Tolmachev, S. T., Markova, O. M., Nechypurenko, P. P. (2020), “Methods of using mobile Internet devices in the formation of the general scientific component of bachelor in electromechanics competency in modeling of technical objects”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2547, pp. 217–240

Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Nechypurenko, P. P., Bondarevskyi, S. L., Bondarevska, O. M., Tolmachev, S. T. (2019), “The use of mobile Internet devices in the formation of ICT component of bachelors in electromechanics competency in modeling of technical objects”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2433, pp. 413–428

Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Shmeltzer, E. O. (2018), “Modernization of professional training of electromechanics bachelors: ICT-based”, Competence Approach, CEUR Workshop Proceeding, vol. 2257, pp. 148–172

Rassovytska ,M. V., Striuk, A. M. (2017), “Mechanical engineers’ training in using cloud and mobile services in professional activity”, CEUR Workshop Proceedings, vol.1844, pp. 348–359

Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O., Yechkalo, Yu. V., Kiv, A. E. (2018), “Computer simulation of neural networks using spreadsheets: the dawn of the age of Camelot”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2257, pp. 122–147

Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O., Yechkalo, Yu. V., Markova, O. M., Soloviev, V. N., Kiv, A. E. (2019), “Computer simulation of neural networks using spreadsheets: Dr. Anderson, Welcome Back”, CEUR Workshop Proceedings,vol. 2393, pp. 833–848

Tkachuk, V. V., Shchokin, V. P., Tron, V. V. (2018), “The model of use of mobile information and communication technologies in learning computer sciences to future professionals in engineering pedagogy”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2257, pp. 103–111

West, M., Vosloo, S. (2013), “UNESCO policy guidelines for mobile learning”, Edited by Rebecca Kraut. Paris: UNESCO, 41, [1], available at: http://unesdoc.unesco.org/images/0021/002196/219641E.pdf (Accessed: 27 October 2020).

Ivanchura, V. I., Prokop'yev, A. P. (2011), “Optimization of the tracking automatic control system”, Vestnik Sibirskogo gosudarstvennogo aerokosmicheskogo universiteta imeni akademika M. F. Reshetneva, no. 5 (38), pp.44–49

Markova, O. M. (2018), “Cloud technologies as a means of teaching the basics of mathematical informatics to students of technical universities”, Dys. kand. ped. nauk: 13.00.10, Kryvorizʹkyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet, Kryvyy Rih

Omatu, S., Khalid, M., Yusof, R. (2000), “Neurocontrol and its applications”, Moskva: Radiotekhnika

Stryuk, M. I. Semerikov, S. O., Stryuk, A. M. (2015), “Mobility: a system approach”, Informatsiyni tekhnolohiyi i zasoby navchannya,vol. 49, no.5, pp. 37–70, available at: http://journal.iitta.gov.-ua/index.php/itlt/article/download/1263/955 (Accessed: 27 October 2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ