МОБІЛЬНІ ІНТЕРНЕТ-ПРИСТРОЇ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНЦІЇ ІЗ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАДАЧ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.09Ключові слова:
мобільні інтернет-пристрої, компетентність бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів, загальнопрофесійна складова компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів, методика використання мобільних інтернет-пристроїв у процесі навчання бакалаврів електромеханіАнотація
У статті розглянуто складові методики використання мобільних інтернет-пристроїв як засобу формування загальнопрофесійної складової компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів: застосування різних способів подання моделей; розв’язання професійних задач засобами ІКТ; компетентності в електричних машинах та критичного мислення. На змісті навчання навчальних дисциплін “Вища математика”, “Теорія автоматичного управління”, “Моделювання електромеханічних систем”, “Електричні машини» розкрито особливості використання Scilab, SageCell, Google Sheets, Xcos on Cloud для формування загальнопрофесійної складової компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів. Зроблено висновок про доцільність використання наступного програмного забезпечення мобільних інтернет-пристроїв: хмаро орієнтованих табличних процесорів як засобів моделювання (включно із нейромережевим); систем візуального моделювання як засобів структурного моделювання технічних об’єктів; мобільних комп’ютерних математичних системи, що використовується на всіх етапах моделювання; мобільних комунікаційних засобів для організації спільної діяльності з моделювання.
Посилання
Chieng, D. (2007), “Mobile internet devices”, HardwareMAG (Singapore), September, pp. 106–115
Guaman, E. (2015), “Celular Con uso Académico (BlueGénesis)”, available at: http://bluegenesiscelular.blogspot.com/ (Accessed 27 October 2020).
Hagan, M. T., Demuth, H. B., Beale, M. H., Jesús, O. De. “Neural Network Design (2nd Edition)”, available at: http://hagan.okstate.edu/NNDesign.pdf (Accessed: 27 October 2020).
Home Page (2018), available at: http://www.scilab.org (Accessed: 27 October 2020).
Idrus, M. R. (2015), “The mobile learning flipped classroom. recent advances in education and educational technology” : Proceedings of the 14th International Conference on Education and Educational Technology (EDU’15). Kuala Lumpur, Malaysia. April 23-25, 2015, Editor Kleantis Psarris. WSEAS Press, pp. 65–68, (Educational Technologies Series; 16), available at: http://www.wseas.us/e-library/conferences/2015/Malaysia/EDU/EDU-10.pdf (Accessed: 27 October 2020).
Inria, the French research institute for digital sciences (2019), available at: https://www.inria.fr/en (Accessed: 27 October 2020).
Kanivets, O. V., Kanivets, I. M., Kononets, N. V., Gorda, T. M., Shmeltser, E. O. (2020), “Augmented reality mobile application developments for help to performance tasks from projection drawing”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2547, pp. 262–273
Markova, O. M., Semerikov, S. O., Striuk, A. M., Shalatska, H. M., Nechypurenko, P. P., Tron, V. V. (2019), “Implementation of cloud service models in training of future information technology specialists”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2433, pp. 499–515
Merzlykin, P. V., Popel, M. V., Shokaliuk, S. V. (2018), “Services of SageMathCloud environment and their didactic potential in learning of informatics and mathematical disciplines”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2168, pp. 13–19
Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Bondarevskyi, S. L., Tolmachev, S. T., Markova, O. M., Nechypurenko, P. P. (2020), “Methods of using mobile Internet devices in the formation of the general scientific component of bachelor in electromechanics competency in modeling of technical objects”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2547, pp. 217–240
Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Nechypurenko, P. P., Bondarevskyi, S. L., Bondarevska, O. M., Tolmachev, S. T. (2019), “The use of mobile Internet devices in the formation of ICT component of bachelors in electromechanics competency in modeling of technical objects”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2433, pp. 413–428
Modlo, Ye. O., Semerikov, S. O., Shmeltzer, E. O. (2018), “Modernization of professional training of electromechanics bachelors: ICT-based”, Competence Approach, CEUR Workshop Proceeding, vol. 2257, pp. 148–172
Rassovytska ,M. V., Striuk, A. M. (2017), “Mechanical engineers’ training in using cloud and mobile services in professional activity”, CEUR Workshop Proceedings, vol.1844, pp. 348–359
Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O., Yechkalo, Yu. V., Kiv, A. E. (2018), “Computer simulation of neural networks using spreadsheets: the dawn of the age of Camelot”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2257, pp. 122–147
Semerikov, S. O., Teplytskyi, I. O., Yechkalo, Yu. V., Markova, O. M., Soloviev, V. N., Kiv, A. E. (2019), “Computer simulation of neural networks using spreadsheets: Dr. Anderson, Welcome Back”, CEUR Workshop Proceedings,vol. 2393, pp. 833–848
Tkachuk, V. V., Shchokin, V. P., Tron, V. V. (2018), “The model of use of mobile information and communication technologies in learning computer sciences to future professionals in engineering pedagogy”, CEUR Workshop Proceedings, vol. 2257, pp. 103–111
West, M., Vosloo, S. (2013), “UNESCO policy guidelines for mobile learning”, Edited by Rebecca Kraut. Paris: UNESCO, 41, [1], available at: http://unesdoc.unesco.org/images/0021/002196/219641E.pdf (Accessed: 27 October 2020).
Ivanchura, V. I., Prokop'yev, A. P. (2011), “Optimization of the tracking automatic control system”, Vestnik Sibirskogo gosudarstvennogo aerokosmicheskogo universiteta imeni akademika M. F. Reshetneva, no. 5 (38), pp.44–49
Markova, O. M. (2018), “Cloud technologies as a means of teaching the basics of mathematical informatics to students of technical universities”, Dys. kand. ped. nauk: 13.00.10, Kryvorizʹkyy derzhavnyy pedahohichnyy universytet, Kryvyy Rih
Omatu, S., Khalid, M., Yusof, R. (2000), “Neurocontrol and its applications”, Moskva: Radiotekhnika
Stryuk, M. I. Semerikov, S. O., Stryuk, A. M. (2015), “Mobility: a system approach”, Informatsiyni tekhnolohiyi i zasoby navchannya,vol. 49, no.5, pp. 37–70, available at: http://journal.iitta.gov.-ua/index.php/itlt/article/download/1263/955 (Accessed: 27 October 2020).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: