МЕХАНІЗМИ ВИКОРИСТАННЯ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ З ЕЛЕМЕНТАМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2020.4.10Ключові слова:
штучний інтелект, штучні нейронні мережі, машинне навчання, програмоване навчання, адаптивне навчання, індивідуально-типологічні особливості учня, інформаційно-дослідницькі компетентностіАнотація
Проаналізовано використання інструментів і сервісів комп’ютерних технологій із штучним інтелектом для забезпечення адаптивності навчання та формування інформаційно-дослідницької компетентності. Основною ознакою такого навчання є його персоналізована спрямованість – адаптованість навчального процесу до індивідуальних потреб учня.
Обґрунтовано необхідність використання технологій штучного інтелекту для визначення індивідуальних особливостей кожного учня й аналізу результатів його навчання для подальшого їхнього коригування. При цьому впровадження штучного інтелекту має бути направленим на збереження і примноження всіх сильних аспектів вчителя. Нові технології необхідно впроваджувати педагогічно виважено і доцільно, щоб уникнути “інфантилізації” учнів, слід пам’ятати, що в будь-якому освітньому процесі керівна роль належить особистості вчителя.
Посилання
Demianenko, V. B. (2019), “Ontological principles of formalization of information sources in e-learning environments”, Journal “ScienceRise: Pedagogical Education”, 6(33), pp. 39–45
“History of pedagogy” (2004), Kurs lektsii, Kyiv, p.171
Komenskyi, Ya. A. (1982), “Selected pedagogical writings”, tom 1, Moskva: “Pedahohyka”,p. 656
Sraders, A. “What is artificial intelligence?”, Examples and News in 2019, available at: https://www.thestreet.com/-technology/what-is-artificial-intelligence-14822076
Skinner, B. F. “Recent issues in the analysis of behavior”, ch. 8 of the collection, available at: https://www.goodreads.com/book/show/2201489.Recent_Issues_in_the_Analysis_of_Behavior (Accessed 23 Jun 2019).
Rigby, C. (2016), “How software that learns as it teaches is upgrading Brazilian education”, available at: https://www.theguardian.com/technology/2016/jan/10/geekie-educational-software-brazil-machine-learning
DreamBox (2019), “Experience the adaptive, online K-8 math program proven to raise student achievement while supporting informed decision making”, available at: http://www.dreambox.com/
Bosede, E., Cheok, D. Adrian (2018), “Why not robot teachers: artificial intelligence for addressing teacher shortage”, Applied Artificial Intelligence, pp.1-16, doi: 10.1080/08839514.2018.1464286
“Enlearn. What is Enlearn?” (2019), available at: https://www.enlearn.org/
Gray, A. (2016), “The 10 skills you need to thrive in the Fourth Industrial Revolution, available at: https://www.wef-orum.org/agenda/2016/01/the-10-skills-you-need-to-thrive-in-the-fourth-industrial-revolution/
Kaplana, A., Haenleinb, M. (2019), “Siri, in my hand: Who’s the fairest in the land? On the interpretations, illustrations, and implications of artificial intelligence”, Business Horizons, volume 62, issue 1, pp.15–25, doi: 10.1016/j.bus-hor.2018.08.004
Kastrup Bernardo (2018), “The Next Paradigm”, Future Human Image, volume 9, pp. 41-51. doi: 10.29202/fhi/9/4
Matthew Hall “High-Flying Edutech Platform”, available at: https://www.australiaunlimited.com/technology/dror-ben-naim-high-flying-edutech-platform.
Nafis Alam, Graham Kendall. (2018), “Five ways artificial intelligence will shape the future of universities”, available at: https://theconversation.com/five-ways-artificial-intelligence-will-shape-the-future-of-universities-94706
Brusilovsky, P., Peylo, Ch. (2003), “Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems”, International Journal of Artificial Intelligence in Education, no. 13, pp.156–169, available at:http://www-.pitt.edu/~peterb/papers/AIWBES.pdf
Pierce, D., Hathaway, A. (2018), “The Promise (and Pitfalls) of AI for Education”, available at: https://thejournal.com/-Articles/2018/08/29/The-Promise-of-AI-for-Education.aspx?Page=1
Valentyna Bilyk, Inesa Sheremet (2019), “A New view of the nature of reality and the teaching higher-level cognitive strategies”, Philosophy and Cosmology, volume 2, pp. 92-100, doi:10.29202/phil-cosm/22/7
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: