ОСОБИСТІСНО – ОРІЄНТОВАНИЙ КОМПОНЕНТ У ФОРМУВАННІ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Вікторія Каблаш Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна https://orcid.org/0000-0002-2133-4427

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2021.2.03

Ключові слова:

лідерство, лідерські якості, психолог–лідер, Я-концепція, особистісно-орієнтований компонент.

Анотація

Розглянуто та проаналізовано особистісно-орієнтований компонент моделі формування лідерських якостей майбутніх психологів; проаналізована Я-концепція в професії психолога; сформульована проблема формування психологів як лідерів.

Біографія автора

Вікторія Каблаш, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

аспірант кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна, Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”; Харків, Україна

Посилання

1. Derevyanko, S. P. (2021), “Emotional artificial intelligence in the training of future psychologists”, Information Technology and Teaching Aids, no. 81 (1), pp. 192–209

2. Ibragimova, E. (2017), “Peculiarities of becoming a professional self - the concept of future psychologists”, Bulletin of the Council of Young Scientists and Specialists of the Chelyabinsk region, no. 1 (16) vol. 2, pp. 58–61

3. Korsunsky, E. A., Esmanskaya, N. E. (2008), “Development of psychological insight of students-psychologists by means of fiction”, Voronezh: VEPI, p. 157

4. Romanovsky, O. G., Reznik, S. M., Gura, T. V., Panfilov, Y. I., Goloveshko, B. R., Bondarenko, V. V., for general. ed. O. G. Romanovsky (2017), “Leadership qualities in professional activity”, Kharkiv: NTU “KhPI”, p. 142

5. Makhlova, O. (2012), “The structure of creative readiness for professional activity in future practical psychologists”, Modern research of social problems (electronic scientific journal), no. 6 (14)

6. Prokopyeva, E. (2000), “Professional self-concept of psychologists: the initial stages of professional development, its dynamics in the learning process”, disk to psycho, Science, Rostov-on-Don,. p. 224

7. Petronene, G. (2010), “Creative psychotherapist and harmonious psychotherapist - how to combine them?”, Existentia: psihologija i psychotherapy. no. 3. pp. 104–110

8. Guilford, Y. P. (1967), “The nature of human intelligence”, N. Y.: Mc-Graw Hill

9. Romanovskyi O., Pidbutska N., Shtuchenko I., Knysh A. (2020), “Connection between personal perfectionism and efficiency of students’ learning activities”, Journal of Education Culture and Society, vol. 11, no. 1

10. Electronic resource, available at: http://shgpi.edu.ru/files/nauka/vestnik/2015/2015-3-23.pdf

Теорія і практика управління соціальними системами 2'2021

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-15

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА ЇЇ ЗМІСТУ