ЦІЛЬОВА ПІДГОТОВКА ЕЛІТИ І ЛІДЕРІВ В УМОВАХ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2021.4.01Ключові слова:
лідер, потреби суспільного виробництва, індустрія 4.0, освіта 4.0, гуманітарно-технічна елітаАнотація
обґрунтовано зростання потреби суспільного виробництва в лідерах, зумовленої динамічним розвитком промисловості і прискоренням циклу старіння та зміни технологій. Показано, що організацію підготовки цих лідерів і нової гуманітарно-технічної еліти доцільно здійснювати в закладах вищої освіти інженерного профілю. Доведено, що з метою якісної підготовки еліти і лідерів як справжніх носіїв та організаторів науково-технічного й соціального прогресу в умовах становлення індустрії 4.0 вкрай необхідно переходити і до освіти 4.0. Проаналізовано досвід практики з підготовки еліти і лідерів в Національному технічному університеті “Харківський політехнічний інститут”.
Посилання
1. Akoff, R. (2002), “Akoff on mana-gement”; Management Theory and Practice Series, lane with English, SPb .: Peter, p. 448
2. Vikhansky, O. S. (1999), “Strategic management: a textbook”, 2nd ed., Reworked. and ext., M .: Gardariki, p. 296
3. Gandapas, R. (2013), “Charisma of the leader”, M .: Mann, Ivanov and Ferber, p. 224
4. Romanovsky, O. G., Ponomarev, O. S. (2017), “Paradoxes of charismatic leadership”, Theory and practice of social systems management, no. 1. pp. 47–56
5. Sokol, E. I. (2017), “Training of professional leaders as a task of higher school”, Leader. Elite. Society, no. 1. pp. 16–22
6. Tovazhnyansky, L. L., Romanovsky, O. G., Ponomarev, O. S. (2004), “The concept of formation of the humanitarian and technical elite in NTU “KhPI” and ways of its implementation”, Kharkiv : NTU “KhPI”, p. 416
7. Agudelo, O. L., Salinas J. (2015), “Flexible Learning Itineraries Based on Conceptual Maps”, New approaches in educational research, vol. 4, no. 2, pp. 70–76
8. Bass, B. M., Riggio, R. E. (2006), “Transformational leadership”, 2nd ed. N.Y. : Lawrence Erlbaum Associates Publishers, p. 282
9. Casse, P., Claudel, P. G. (2007), “Philosophy for Creative Leadership: How philosophy can turn people into more effective leaders”, [S.p.] : Athena Press, p. 280
10. Conger, J. A., Canungo, R. (1994), “Charismatic leadership in organizations: Perceived behavioral attributes and their measurement”, Journal of Organizational Behavior, no. 15, pp. 439–452
11. Klopp, M., Abke, J. (2018), ““Learning 4.0”. A conceptual Disscussion. 2018 IEEE”, International Conference on Teaching, Assessment and Learning for Engineering (TALE), 4–7 December 2018, Wollongong, NSW, Australia, pp. 671–876
12. Sadeghi, A., Mostafavi Rad, F. (2018), “The role of knowledge-oriented leadership in knowledge management and innovation”, Management Science Letters, pp. 151–160, available at: doi: 10.5267/j.msl.2018.1.003
13. Shahroom, A. A., Hussin, N. (2018), “Industrial Revolution 4.0 and Education”, Inter-national Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, no. 8(9), pp. 314–319
14. Vermillion, S. D., Malak, R. J., Smallman, R. A. (2015), “Study on Outcome Framing and Risk Attitude in Engineering Decisions Under Uncertainty”, Journal of Mechanical Design, vol. 137, issue 8
15. Zanda, S. (2018), “Building Efficient Management and Leadership Practices”, Innovation, Technology and Knowledge Management
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Євген Сокол, Олександр Пономарьов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: