МЕТОДИКА ТА ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС ІГРОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКІВ

Автор(и)

  • Ігор Хоменко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-5141-5391
  • Юрій Панфілов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.3.03

Ключові слова:

ігрові педагогічні технології, навчальна гра, формування компетентностей, інженери-електрики, програмний комплекс ігрового навчання, тестова гра “Професіонал”

Анотація

В статті розглянуто питання впровадження ігрових педагогічних технологій.  Обґрунтована суть ігрових технологій, показані функції навчальної гри, виявлені особливості використання ігрових технологій навчання у процесі формування компетентностей майбутніх інженерів-електриків. Значне місце приділяється авторським розробкам методики та програмного комплексу ігрового навчання та тестування для електроенергетиків. Розробка базується на сучасних знаннях в галузі електроенергетики та інженерної педагогіки. Приведено конкретну форму реалізації цього проєкту - тестову гру “Професіонал”. Розглянуто основні характеристики компьютерної програми та вимоги до компьютерного забезпечення. Розробка реалізує нову методику ігрового навчання та тестування електроенергетиків і може бути використана на всіх етапах підготовки інженера – електрика. Метою розробки є активізація та підвищення ефективності навчального процесу за рахунок впровадження нових технологій навчання.

Біографії авторів

Ігор Хоменко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат технічних наук, доцент, кафедра передача електричної енергії

Юрій Панфілов, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна

Посилання

Dychkivska, I. (2015), “Innovative pedagogical technologies”, Textbook, 3rd edition, revised (“Akademvydav”), p. 304

Onyshchenko, N. Application of game technologies in teaching pedagogical disciplines in higher education”, available at: http://www.aphn-jour-nal.in.ua/archive/35_2021/part_4/41.pdf.

Kravets, N., Grechanovska, O. (2017), “Game technologies of training as one of the innovative forms of educational process of higher education”, Materials of the XLVI Scientific and Technical Conference of VNTU Departments, Vinnytsia, 22-24 March 2017, available at: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum2017/paper/view/ 2013.

Available at: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duolingo

Available at: https://m.moreigr.com/indie-games/11516-power-to-the-people.html

Available at: https://store.steampowered.com/app/1413370/Power_to_the_People/

Available at: https://igrovaya.org/4921-reactor-tech-2.html

Kovalenko, O., Asherov, A., Gromov, E., Yashchun, T., Sazhko, H. (2005), “Pedagogical orientation of the edu-cational process in engineering pedagogy”, Monograph, Ukr. engineering and pedagogi-cal academy, Kh.

Kaybiyaynen, D. “Network Cooperation in the Training of Engineering Elite for Regional Economies”, Proceedings of 2014 International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL), pp. 616 – 618

Zhukova, O. (2016), “Game tech-nologies: innovative and methodological as-pect of professional training”, available at: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17863/Zhukova.pdf?sequence=1

Strelnikov, V., Britchenko, I. (2013), “Modern learning technologies in higher education: a modular guide for stu-dents of the author's courses of professional development of teachers of the MIPK PUET”, Poltava: PUET, p. 309

Khomenko, I., Obruch, I., Khomenko, M. (2010), “Computer pro-gramme for game testing and training of electric power engineers “Professional””, AP №31692

Khomenko, I. (2009), “Methodol-ogy of game training for electric power engi-neers”, Energy saving. Energetics. Energy audit, no. 12, pp. 61 – 64

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-23

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ