ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2023.4.02Ключові слова:
емоційний інтелект, спеціаліст соціальної сфери, професійна підготовка, управлінська культура, вища освіта, методи навчанняАнотація
Анотація: у статті наголошується на важливості ролі освіти як однієї з головних складових підтримки перехідного періоду України на шляху до ЄС і НАТО; доведено, що формування нової філософії вищої освіти безпосередньо пов’язано з емоційним інтелектом, який має велике значення у підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери у закладах вищої освіти. Визначено, що стан і розвиток сучасної української економіки залежить від якості підготовки кадрів, яку здійснюють університети. З’ясовано, що гальмом у створенні емоційно-етичної складової інфраструктури в Україні є відсутність управлінської культури, недостатній рівень морально-етичної підготовки спеціалістів соціальної сфери та кваліфікованих спеціалістів у сфері професійної етики. Обґрунтовано думку, що широке застосування активних методів навчання з аналізом реальних і навчальних бізнес-ситуацій та регулярна професійна практика майбутніх спеціалістів соціальної сфери на підприємствах, фірмах, у державних органах влади та місцевого самоврядування забезпечить ефективність підготовки фахівців соціальної сфери, сприятиме формуванню та розвитку етичних норм та емоційного інтелекту.
Посилання
Collard, Yu. (1939), “The birth of Ukrainian nationalism among Kharkiv students”, From the past. Warsaw. 1939
Ignatovitchю, A. (2016), “Humanization of the learning process in higher educational institutions”, Social Behavior Research and Practice - Open Journal. no. 1(2). Doi: 10.17140/SBRPOJ-1-e002.
Kolodiziev, O., Krupka, I., Kovalenko, V., Kolodizieva, T., Yatsenko, V., Shcherbak, V. (2022), “Social Responsibility of Higher Education under Martial Law”, Economic Studies. no. 32(1), pp. 143 – 163
Yanitskyi, P., Fursa, M. (2003), “Factors of business social responsibility formation “, Business world as business: quality and social responsibility. Kyiv, p. 350
Zyazyun, I. (2000), “Pedagogy of the good: ideals and realities”, Scientific and methodological manual. К.: MAUP, p. 312
Asderaki, F. (2019), “Researching the European Higher Education Area external effectiveness: regime complexity and interplay”, European Journal of Higher Education. no. 9(1), pp. 40 – 57. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/21568235. 2018.1562951
Islam, M., Wu, D., Usman, M., Nazir, M. “The impact of ceo’s personal characteristics on corporate social responsibility: evidence from Bangladesh”, Independent journal of management and production. no. 12(1), pp. 32-53. URL: https://www.researchgate.net/publication/348940386
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Larysa Gren, Іван Кірсанов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: