СПРИЙНЯТТЯ МАЙБУТНІМИ МАГІСТРАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ГОТОВНОСТІ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОЗДОРОВЧИХ ТА СПОРТИВНИХ ЗАХОДІВ

Автор(и)

  • Андрій Євтифієв Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-5192-548X

DOI:

https://doi.org/10.20998/2078-7782.2024.2.03

Ключові слова:

організація оздоровчих та спортивних заходів, майбутні магістри фізичної культури та спорту, готовність, професійна підготовка, сприйняття; самооцінка

Анотація

У статті проаналізовано результати анкетного опитування щодо сприйняття майбутніми магістрами фізичної культури та спорту готовності до організації оздоровчих та спортивних заходів. Визначено переважно позитивне ставлення до відповідної підготовки, проте тільки незначна кількість респондентів оцінила цю готовність у себе як високу. Сформульовано висновок про необхідність удосконалення професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури та спорту до організації оздоровчих і спортивних заходів. Виокремлено особливості сприйняття майбутніми магістрами фізичної культури та спорту готовності до організації оздоровчих та спортивних заходів.

Біографія автора

Андрій Євтифієв, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Аспірант кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами ім. академіка І. Зязюна

Посилання

Elliott, K., Healy, M. (2000), “Key Factors Influencing Student Satisfaction Related to Recruitment and Retention”, Journal of Marketing for Higher Education, vol. 10, no. 4, pp. 1 – 11

Nabaho, L., Oonyu, J., Aguti, J. (2017), “Good teaching: Aligning student and administrator perceptions and expectations”, Higher Learning Research Communications, vol. 7, no. 1, URL: 10.18870/hlrc.v7i1.321.

Romanovskiy, O., Reznik, S., Chebakova Yu. (2019), “Peculiarities of Perception of Teaching Style and Motivation of Students’ Learning”, The New Educational Review, № 58(4), pp. 72 – 84

Romanovskyi, О., Reznik, S. (2023), “Students’ Perception оf the Model “Flipped Classroom” in Training of Teacher Leadership”, Information Technologies аnd Learning Tools, vol. 97, no. 5, pp. 73 – 93

Sereda, N., Reznik, S., Solodovnyk, T., Bogdan, Z., Romanovskyі O. (2024), “Grade Point Average: The Relationship with Results of Entrance Assessment, Learning Motivation, Achievement Motivation, and Perception of Teacher Leadership”, Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, vol. 17, no. 1, pp. 23 – 34

Belikova, N. (2014), “Scientific and methodological approaches to the professional training of a modern specialist in physical education and sports”, Scientific journal of the Drahomanov National Pedagogical University, is. (44) 14, pp. 91 – 96

Velychko, V. (2013), “Organization of recreational services”, Study guide, Kharkiv: Kharkiv National University of Oil and Gas Industry named after A. Beketov, p. 202

Danylko, M. (2011), “Implementation of pedagogical technologies of physical education and sports on the methodological basis of forming the readiness of future physical education teachers”, Physical education, sports and health culture in modern society, no. 2 (14), pp. 26 – 31

Dedeluk, N. (2008), “Organization of mass sports and recreational activities using national traditions of physical education”, Study guide, Lutsk: Volyn National University named after L. Ukrainka, p. 71

Rybalko, P. (2020), “The Problem of Training Future Physical Education Teachers to Organize Physical Culture and Recreation Environment of Secondary Education Institutions”, Science and education a new dimension: Pedagogy and Psychology, no. 4, pp. 38 – 42

Romanovsky, O., Ignatyuk, O., Reznik, S., Solodovnyk, T. (2023), “A teacher through the eyes of students: perception of professional orientation, professional image, organization of partnership, information competence, professional competence and teaching leadership”, Theory and practice of social systems management: philosophy, psychology, pedagogy, sociology, no. 1, pp. 3 – 23

Romanovsky, O., Ignatyuk, O., Reznik, S., Solodovnyk, T. (2024), “Organizational skills as a component of “soft skills” of future higher education teachers and specialists in physical culture and sports”, The image of a modern teacher, no. 1 (214), pp. 37 – 41

Yavorska, T. (2016), “Professional training of future specialists in physical education and sports by means of interdisciplinary integration”, Scientific Journal of the National Pedagogical Dragomanov University, is 2 (71), pp. 365 – 368

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-23

Номер

Розділ

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ