ЗАВДАННЯ САМООСВІТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БАКАЛАВРІВ В УМОВАХ МАТЕМАТИЧНОЇ, ХІМІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-7782.2024.3.01Ключові слова:
самоосвіта, самоосвітня діяльність, самоосвітня компетентність, базова професійна компетентність, професійна компетентність, майбутні інженери, бакалавриАнотація
Статтю присвячено проблемі самоосвіти як феномену у швидкозмінних реаліях сьогодення. У ході дослідження доведено актуальність володіння високим рівнем самоосвітньої компетентності як важливої складової професійної компетентності майбутнього фахівця технічного профілю, визначено та проаналізовано провідні завдання самоосвіти майбутніх інженерів-бакалаврів в умовах математичної, хімічної та професійної підготовки.
Посилання
Porivniannia deskryptoriv rivniv Natsionalnoi ramky kvalifikatsii iz deskryptoramy tsykliv Ramky kvalifikatsii Yevropeiskoho prostoru vyshchoi osvity [Comparison of the level descriptors of the National Qualifications Framework with the cycle descriptors of the European Higher Education Area Qualifications Framework]. Available at: https: //mon. gov.ua/storage/app/media/nrk/20 21/11.10/Zvit.pro.samosertyfikatsiyu.NRK- dodatok.3-10.11.pdf (accessed: 04.03.2024).
Bondar V. Dydaktyka [Didactics]. pidruch. dlia studentiv vyshch. ped. navch. zakl. Kyiv: Lybid, 2005. 264 p.
Burluka O. Samoosvita osobystosti yak protses stvorennia vlasnoho obrazu [Personal self-education as a process of creating one's own image]. Visnyk Kharkivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu im. H.S. Skovorody. Filosofiia [Bulletin of H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. Philosophy], 2017. Issue. 49. P.
–32.
Bukhlova N. Sutnisnyi zmist poniattia “Samoosvitnia kompetentnist” [Essence of the concept “Self-educational competence”]. naukova skarbnytsia osvity Donechchyny [scientific re of education Donechchyny]. 2008. No. 1. pp. 4–8.
Herasymova O. Samoosvitnia kompetentnist studentiv yak skladova profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia pochatkovoi shkoly [Students‘ self- educational competence as a component of future primary school teachers’ professional competence]. Visnyk psykholohii i pedahohiky/ Pedahohichnyi instytut Kyivskoho universytetu im. B. Hrinchenka [Bulletin of Psychology and Pedagogy / Pedagogical Institute of B. Grinchenko Kyiv University]. 2014. Issue. 16. Available at: https://www.psyh.kiev.ua/Герас.
Honcharenko S. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Dictionary]. Kyiv: Lybid, 1997. 373 p.
Korol V., Kravchenko O. Samostiina robota studentiv universytetu yak skladova pidhotovky maibutnoho fakhivtsia [Independent work of university students as a component of future specialist training]. Orhanizatsiia samostiinoi roboty studentiv [Organisation of independent work of students]. Cherkasy: Vydavnytstvo ChDU, 2003. pp. 9–29.
Martyniuk I. Sutnist poniattia “samoosvitnia diialnist osobystosti” [The essence of the concept of “self-educational activity of the individual”]. Teoretychni ta prykladni problemy psykholohii: zb. nauk. prats [Theoretical and applied problems of psychology: a collection of scientific papers]. 2015. Vol. 2, no. 3. pp. 204–217.
Pryshupa Yu. Osoblyvosti formuvannia samoosvitnoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-budivelnykiv i pedahohichni umovy yii formuvannia [Peculiarities of the formation of future civil engineers' self-educational competence and pedagogical conditions for its formation]. Visnyk Cherkaskoho universytetu: zb. nauk. prats [Bulletin of Cherkasy University: a collection of scientific papers]. 2013. no. 15 (268). pp. 122–129.
Khodanych L, Palko T.. Profesiine movlennia vchytelia [Teacher's professional speech]. Uzhhorod, 2018. 84 p.
Radiuk I. Teoretychni osnovy formuvannia hotovnosti do samoosvity maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly [Theoretical Foundations of Forming Future Primary School Teachers' Readiness for Self- Education]. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni L. Ukrainky [Scientific Bulletin of Lesya Ukrainka Eastern European National University]. no. 1 (350). pp. 96–102.
Sysoieva S. Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii profesiinii osviti [Pedagogical technologies in continuing professional education]. Monohrafiia. Kyiv: Nauk. dumka, 2003. pp.449–564
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олександр Романовський, Тетяна Солодовник, Ольга Ігнатюк, Тетяна Гура
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: