Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France

Автор(и)

  • Nataliia Severyna University Montaigne Bordeaux, France, France

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

The Bologna process, higher education, professional training

Анотація

Comparative analysis of the features of higher education of Ukraine and France provided the unification of European education in the framework of the Bologna process is carried out in the article. Features of formation of knowledge and skills at higher education institutions of the two countries were discussed. Differences and similarities regarding the organization of the learning process, the creation of educational and training environments in higher educational institutions of Ukraine and France have been described

Біографія автора

Nataliia Severyna, University Montaigne Bordeaux, France

candidate of pedagogical sciences, University Montaigne Bordeaux, France

Посилання

Журавський В.С., Згуровський М. З. Болонський процес: головні принципи впровадження в європейський простір вищої освіти. – К.: ІВЦ “Видавництво «Політехніка»”, 2003. – 200 с.

Андрущенко В. Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://library.uipa.kharkov.ua/library/Documents/BolonProz/3/3_11.htm

Кремень В. Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника суспільного розвитку та інтеграції в Європейське співтовариство // Вища школа.- 2003.- № 6.- С.3-23.

Бех В. Теоретико-методологiчнi засади гуманiтарної пiдготовки педагогiчних кадрiв у вимiрi європейського вибору України // Освiта. - 2004. - С. 5-63.

Вища освіта України і Болонський процес.: Навч.пос./ М.Ф.Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В.Грубінко; За ред. В.Г. Кременя; МОН України.- 2004.- 384 с.

Зязюн Л.І. Трансформація розвитку особистості в освітній системі Франції у вимірі соціальних теорій виховання // Модернізація вищої освіти в Україні і світі: десять років наукового пошуку. Колективна монографія. Харків. - вид. НУА, 2009. – С. 233-254.

Durand-Richard M.-J., Guillot P. Cryptologie et mathématiques : une mutation des enjeux, Paris, L'Harmattan, 2014, p. 245-265.

Goldstein Catherine. Différences en français et en mathématiques selon le niveau scolaire, les sexes et les catégories socioprofessionnelles familiales en France (d’après les données du Ministère de l’Education, 1991, voir [Adda, Goldstein & Schneps]), 1994, p.2-19.

Коваленко О. Iнженерно-педагогiчна освiта та Болонський процес // Новий колегiум. - 2004. - № 5/6. - С. 16-22.

Fiévet Daniel Mathématiques : hommes et femmes sontils égaux ? [resource of Internet] – Mode of access: http://www.franceinfo.fr/emission/info-sciences/2014-ete/les-hommes-et-les-femmes-sont-ils-egaux-face-aux-mathematiques-07-16-2014-06-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-09

Номер

Розділ

Формування європейського освітнього простору