Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти

Автор(и)

  • Oleksandr Romanovskyi Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine
  • Volodymyr Moroz Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

програми подвійного диплома, Болонський процес, суб’єкт та об’єкт навчального процесу, система вищої освіти, ринок освітніх послуг, дистанційне навчання, модель системи подвійного диплома, ефективність реалізації програм

Анотація

У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти

Біографії авторів

Oleksandr Romanovskyi, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної роботи Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

Volodymyr Moroz, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

доктор наук з державного управління, професор кафедри автоматичних систем безпеки та інформаційних технологій Національного університету цивільного захисту

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-09

Номер

Розділ

Педагогічні проблеми освіти