DOI: https://doi.org/10.20998/%x

Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти

Oleksandr Romanovskyi, Volodymyr Moroz

Анотація


У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти

Ключові слова


програми подвійного диплома; Болонський процес; суб’єкт та об’єкт навчального процесу; система вищої освіти; ринок освітніх послуг; дистанційне навчання; модель системи подвійного диплома; ефективність реалізації програм

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ