Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
програми подвійного диплома, Болонський процес, суб’єкт та об’єкт навчального процесу, система вищої освіти, ринок освітніх послуг, дистанційне навчання, модель системи подвійного диплома, ефективність реалізації програмАнотація
У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти##submission.downloads##
Опубліковано
2014-09-09
Номер
Розділ
Педагогічні проблеми освіти
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: