Роль теорії духовного лідерства у формуванні особистості сучасного керівника
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
лідерство, “теорії рис”, теорія духовного лідерства, духовно- моральне виховання, духовно-моральна культура, чесноти, великодушність, смиренність, розсудливість, мужність, самовладання, справедливість, християнська етикаАнотація
Статтю присвячено актуальним проблемам дослідження питань лідерства. Проаналізовано сутність та особливості формування особистості сучасного керівника з позицій теорії духовного лідерства. Розглянуто проблеми морально-ціннісного виховання лідерів, яким доведеться виконувати керівні функції. Серед багатьох теорій лідерства обрано як предмет дослідження “теорії рис”. Особливу увагу приділено аналізу теорії духовного лідерства. Лідерство розуміється як властивість характеру. Формування особистості, зміцнення характеру здійснюється завдяки вихованню здорових моральних звичок, що називаються етичними чеснотами. Розкрито сутність основних чеснот, необхідних сучасному керівникові-лідеру: великодушність, смиренність, розсудливість, мужність, самовладання і справедливість. Аналізується роль розуму, волі й серця у вихованні чеснот. Розглядається вплив християнської етики, надприродних чеснот віри, надії і любові на теорію духовного лідерства. Досліджується сутність лідерства Ісуса Христа, що полягає у служінні. Теорія духовного лідерства дає ціннісні орієнтири особистості, допомагає сформувати фундамент світогляду для втілення місії у професійній діяльності. Вищий навчальний заклад має бути націлений на формування світогляду, що базується на теорії духовного лідерства, сприяти розвитку духовно-моральної та естетичної культури особистості студентів - майбутніх керівниківПосилання
Derzhavna nacіonal'na programa “Osvіta” Ukraїna XXI stolіttja. – K., 1994.
Havard A. Virtuous Leadership: An Agenda for Personal Excellence / A. Havard. – New York: Scepter Publishers, 2007. – 172 p.
Havard A. Created for Greatness: The Power of Magnanimity Excellence / A. Havard. – Washington: Scepter Publishers, 2011. – 96 p.
Drucker P. The Practice of Management / Drucker P. – Oxford: Elsevier, 2005. – 355 p.
Bennis W. and Goldsmith J. Learning to Lead: A Workbook on Becoming a Leader. – London: Nicholas Brealey Publishing, 1997. – 240 p.
Covey S. The 7 Habits of Highly Ef-fective People / S. Covey. – New York: Free Press, Simon & Schuster, 2003. – 380 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-02-12
Номер
Розділ
Соціально-психологічні і філософсько-культурологічні аспекти формування особистості лідера та середовища його розвитку
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: