Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
діалогізація навчального процесу, якість освіти, суб’єкт та об’єкт навчального процесу, ефективність використання діалогуАнотація
Статтю присвячено висвітленню місця та ролі діалогу в процесі підвищення якості освіти. Визначено окремі теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу та розкрито їх вплив на якість навчального процесу. Крім того, розглянуто умови ефективного використання діалогу в межах професійної взаємодії між суб’єктом та об’єктом навчально-пізнавальної діяльності.
Посилання
Амеліна С.М. Діалогічні методи навчання в аграрному ВНЗ [електронний ресурс] / С.М. Амеліна // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природоко-ристування України. – 2011. – Вип. 159 (ч. 1). – Режим доступу: http://esteticamente.ru/portal/soc_gum/nvnau_ppf/2011_159_1/zmist.html
Бердяев Н.А. Самопознание / Н.А. Бердяев. – М.: Эксмо-пресс; Харьков: Фолио, 1998. – 621 с.
Веряскина В.П. Императивы экологической этики и новый образ человека / В.П. Веряскина // Синергетическая парадигма. Человек и общество в условиях неста-бильности. – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – С. 266−279.
Ковалев Г.А. Психология познания людьми друг друга / Г.А. Ковалев // Вопросы психологии. – 1983. – №1. – С. 112–118.
Кожушко С.П. Діалогічна взаємодія суб’єктів навчального процесу [еле-ктронний ресурс] / С.П. Кожушко // Науковий журнал “Аспект”. – Режим доступу: http://asconf.com/rus/archive_view/373
Кремень В.Г. Педагогічна синергетика: поня-тійно-категоріальний синтез / В.Г. Кремень // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2013. – №3. – С. 3–19.
Лапінський В.В. Навчальне середовище нового покоління та його складові / В.В. Лапінський // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова – Серія №2. Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. науко-вих праць. – 2008. – №6 (13). – С. 26–32.
Левинас Э. Избранное. Тотальность и Бес-конечное / Левинас Э.; пер. И.С. Вдовиной, Б.В. Дубина. – М.-СПб.: Университетская книга, 2000. – 416 с.
Малков А.С. Синергетика преподавания и преподавание синер-гетики / А.С. Малков // Синергетическая парадигма. Синергетика образования. – 2007. – Вип. 5. – С. 388–417.
Ніколаєнко С.М. Якість вищої освіти в Україні: погляд у ма-бутнє / С.М. Ніколаєнко // Вища школа. – 2006. – № 2. – С. 3–22.
Нове керівництво МОН розповіло про першочергові кроки в освітній політиці [електронний ресурс] / Актуальні новини // Міністерство освіти і науки України. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ua/actually/29271-nove-kerivnitstvo-mon-rozpovilo-pro-pershi-kroki-v-osvitniy-polititsi
Сучасний словник іншомовних слів: близько 20 тис. слів і словос-получень / уклали : О. І. Скопенко, Т. В. Цимбалюк. – К.: Довіра, 2006. – 789 с.
Ходаківський Є.І. Синергетичні основи регулювання пріоритету ринку продовольс-тва / Є.І. Ходаківський // Формування та розвиток аграрного ринку. – К.: ННЦ ІАЕ УААН, 2004. – С. 243–251.
New Webster’s Dictionary of the English Language: College Edition. – Surjeet Publications, Delhi, 1989. – 1824 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: