Постановка лабораторної роботи “способи обліку спожитої електроенергії і запобігання її розкраданню”
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
облік, спожита електроенергія, схема, лабораторна робота, формування вміньАнотація
У статті наведено основні теоретичні положення про процес побудови систем обліку спожитої електроенергії. Розглянуто питання формування практичних навичок підключення приладів обліку спожитої електроенергії у споживчій мережі, практичних навичок обліку спожитої енергії лічильниками різної конструкції і принципу дії в споживчих мережах різної провідності, умінь аналізу штатних і позаштатних режимів роботи приладів обліку та контролю спожитої електроенергії, умінь виявлення можливих схем розкрадання електроенергії в споживчих мережах. Розроблено методику проведення лабораторної роботи, спрямованої на формування практичних умінь, виявлення причин ненормальної роботи систем обліку спожитої електроенергії. Створений лабораторний стенд має промислову якість виготовленняПосилання
Канюк Г.І., Коваленко О.Е., Лазарєв М.І., Без’язичний В.Ф., Пугачова Т.М. Проект створення системи підготовки та підвищення кваліфікації викладачів курсів “Основи енерго- та ресурсозбереження на виробництві, у комунальному господарстві, у сфері послуг та побуту”/ Г.І. Канюк, О.Е. Коваленко, М.І. Лазарєв, В.Ф. Без’язичний, Т.М. Пугачова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - Харків. - 2013.- №38-39.- С. 13-23.
Канюк Г.І. Концепція створення лабораторної бази навчального курсу “Основи енерго- і ресурсозберігання” / Г.І.Канюк та ін.// Зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ун-ту. Педагогічні науки. - №4. - С.59-65.
Канюк Г.И., Пугачева Т.Н., Безъязычный В.Ф., Омельченко Л.Н. Проблема структурирования содержания обучения энергосбе-режению будущих инженеров–педагогов / Г.И. Канюк, Т.Н. Пугачева, В.Ф. Безъязычный, Л.Н. Омельченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - Ха-рків. - 2014. - №42-43. - С. 130-139.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: