Постановка лабораторної роботи “способи обліку спожитої електроенергії і запобігання її розкраданню”

Автор(и)

  • Hennadii Kaniuk Українська інженерно-педагогічна академія
  • Artem Cherniuk Українська інженерно-педагогічна академія
  • Tetіana Puhachova Українська інженерно-педагогічна академія
  • Vasil Beziazychnyi Українська інженерно-педагогічна академія

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

облік, спожита електроенергія, схема, лабораторна робота, формування вмінь

Анотація

У статті наведено основні теоретичні положення про процес побудови систем обліку спожитої електроенергії. Розглянуто питання формування практичних навичок підключення приладів обліку спожитої електроенергії у споживчій мережі, практичних навичок обліку спожитої енергії лічильниками різної конструкції і принципу дії в споживчих мережах різної провідності, умінь аналізу штатних і позаштатних режимів роботи приладів обліку та контролю спожитої електроенергії, умінь виявлення можливих схем розкрадання електроенергії в споживчих мережах. Розроблено методику проведення лабораторної роботи, спрямованої на формування практичних умінь, виявлення причин ненормальної роботи систем обліку спожитої електроенергії. Створений лабораторний стенд має промислову якість виготовлення

Біографії авторів

Hennadii Kaniuk, Українська інженерно-педагогічна академія

доктор технічних наук, професор, декан енергетичного факультету, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

Artem Cherniuk, Українська інженерно-педагогічна академія

кандидат технічних наук, старший викладач кафедри електроенергетики, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

Tetіana Puhachova, Українська інженерно-педагогічна академія

кандидат технічних наук, завідувач кафедри теплоенергетики та енергозбереження, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

Vasil Beziazychnyi, Українська інженерно-педагогічна академія

старший викладач кафедри теплоенергетики та енергозбереження, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

Посилання

Канюк Г.І., Коваленко О.Е., Лазарєв М.І., Без’язичний В.Ф., Пугачова Т.М. Проект створення системи підготовки та підвищення кваліфікації викладачів курсів “Основи енерго- та ресурсозбереження на виробництві, у комунальному господарстві, у сфері послуг та побуту”/ Г.І. Канюк, О.Е. Коваленко, М.І. Лазарєв, В.Ф. Без’язичний, Т.М. Пугачова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - Харків. - 2013.- №38-39.- С. 13-23.

Канюк Г.І. Концепція створення лабораторної бази навчального курсу “Основи енерго- і ресурсозберігання” / Г.І.Канюк та ін.// Зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ун-ту. Педагогічні науки. - №4. - С.59-65.

Канюк Г.И., Пугачева Т.Н., Безъязычный В.Ф., Омельченко Л.Н. Проблема структурирования содержания обучения энергосбе-режению будущих инженеров–педагогов / Г.И. Канюк, Т.Н. Пугачева, В.Ф. Безъязычный, Л.Н. Омельченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - Ха-рків. - 2014. - №42-43. - С. 130-139.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-11-25

Номер

Розділ

Освітньо-педагогічна діяльність: методики і технології викладання