Формування особистості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України в контексті гуманістичної парадигми: теоретичний аспект

Автор(и)

  • Andrii Cherkashin Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна
  • Dmytro Akimenko Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

особистість, майбутні фахівці, гуманістична парадигма, вищі навчальні заклади, Міністерство освіти і науки України

Анотація

Статтю присвячено формуванню особистості майбутніх фахівців у вищих навча- льних закладах Міністерства освіти і науки України в контексті гуманістичної парадиг- ми. Сутність впровадження гуманістичної парадигми у вищих навчальних закладах Украї- ни полягає у формуванні гуманного ставлення суб’єктів взаємодії у навчально-виховному процесі один до одного, формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців у подальшій професійній діяльності.

Біографії авторів

Andrii Cherkashin, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

кандидат психологічних наук, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

Dmytro Akimenko, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

начальник відділу кадрів, Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”

Посилання

Anufrієv M.І. Vishhij zaklad osvіti MVS Ukraїni : [naukovo-praktichnij posіbnik] / M. І. Anufrієv, O. M. Bandurka, O. N. Jarmish – Harkіv : Un-t vnutr. sprav, 1999. – 369 s.

Berulava M. N. Principy gumanizacii obrazovanija / M. N. Berulava // Inno-vacii v obrazovanii. – 2001. – № 5. – S. 18–37.

Beh І. D. Vihovannja osobistostі: U 2 kn. / І. D. Beh – K. : Libіd', 2003. – Kn. 2 : Osobistіsno orієntovanij pіdhіd : naukovo-praktichnі zasadi. – 344 s.

Beh І. D. Gumanіzacіja vihovnogo procesu / І. D. Beh // Enci-klopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kremen' ; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 155–156.

Bondarevskaja E. V. Pedagogika: lichnost' v gumanistiche-skih teorijah i sistemah vospitanija: [Ucheb. posobie dlja studentov pedvuzov i slusha-telej IPK] / E. V. Bondarevskaja, S. V. Kul'nevich – M. : Rostov n/d, 1999. – 560 s.

Goncharenko S. U. Gumanіzacіja osvіti / S. U. Goncharenko // Enciklopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kremen' ; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 156–158.

Kolesnikova I. A. O kriterijah gumanizacii obrazovanija / I. A. Kolesnikova // Gu-manizacija obrazovanija: Teorija. Praktika. – SPb, 1994. – S. 37– 45.

Shul'ga A.L. Gumanіtarizacіja osvіti / A. L. Shul'ga // Enciklopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kre-men'; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 158–159.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-02-12

Номер

Розділ

Професійна підготовка майбутніх фахівців: механізми забезпечення якості та розвитку змісту