Формування особистості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України в контексті гуманістичної парадигми: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
особистість, майбутні фахівці, гуманістична парадигма, вищі навчальні заклади, Міністерство освіти і науки УкраїниАнотація
Статтю присвячено формуванню особистості майбутніх фахівців у вищих навча- льних закладах Міністерства освіти і науки України в контексті гуманістичної парадиг- ми. Сутність впровадження гуманістичної парадигми у вищих навчальних закладах Украї- ни полягає у формуванні гуманного ставлення суб’єктів взаємодії у навчально-виховному процесі один до одного, формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців у подальшій професійній діяльності.Посилання
Anufrієv M.І. Vishhij zaklad osvіti MVS Ukraїni : [naukovo-praktichnij posіbnik] / M. І. Anufrієv, O. M. Bandurka, O. N. Jarmish – Harkіv : Un-t vnutr. sprav, 1999. – 369 s.
Berulava M. N. Principy gumanizacii obrazovanija / M. N. Berulava // Inno-vacii v obrazovanii. – 2001. – № 5. – S. 18–37.
Beh І. D. Vihovannja osobistostі: U 2 kn. / І. D. Beh – K. : Libіd', 2003. – Kn. 2 : Osobistіsno orієntovanij pіdhіd : naukovo-praktichnі zasadi. – 344 s.
Beh І. D. Gumanіzacіja vihovnogo procesu / І. D. Beh // Enci-klopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kremen' ; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 155–156.
Bondarevskaja E. V. Pedagogika: lichnost' v gumanistiche-skih teorijah i sistemah vospitanija: [Ucheb. posobie dlja studentov pedvuzov i slusha-telej IPK] / E. V. Bondarevskaja, S. V. Kul'nevich – M. : Rostov n/d, 1999. – 560 s.
Goncharenko S. U. Gumanіzacіja osvіti / S. U. Goncharenko // Enciklopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kremen' ; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 156–158.
Kolesnikova I. A. O kriterijah gumanizacii obrazovanija / I. A. Kolesnikova // Gu-manizacija obrazovanija: Teorija. Praktika. – SPb, 1994. – S. 37– 45.
Shul'ga A.L. Gumanіtarizacіja osvіti / A. L. Shul'ga // Enciklopedіja osvіti / golov. red. V. G. Kre-men'; Akad. ped. nauk Ukraїni. – K. : Jurіnkom Іnter, 2008. – S. 158–159.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: