Сучасні педагогічні технології навчання дорослих

Автор(и)

  • Maiia Kademіia Інститут магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології, педагогічні інновації, освіта дорослих, Веб-квести, Блоги, Блог-квести, е-1еаrning, m-1еаrning, u-1еаrning, blended 1еаrning

Анотація

У статті проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання. Електронне навчання – це система навчання, що пропонує використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіаматеріалів, віртуальних лабораторних практикумів і т. ін. Одержують розвиток технології е-1еаrning: віртуальні аудиторії, віртуальні навчальні заклади, Веб-квести, Блоги, Блог-квести та ін. Мобільне навчання (m-1еаrning) – це передавання знань на мобільні пристрої з використанням WAP і GPRS технологій. Розвивається u-1еаrning, (ubigutious 1еаrning) – всепроникаюче навчання технологій неперервної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних засобів у всіх сферах життя суспільства. Змішане навчання (blended 1еаrning) передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, системи комунікацій, що доставляють необхідну інформацію.

Упровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій, ІКТ та ІКМ-технологій, створення інформаційно-освітнього середовища надає можливість впровадити електронне, мобільне, всепроникаюче навчання та здійснювати навчання дорослих за змішаною моделлю. Це, в свою чергу, відкриває широкі можливості навчання впродовж усього життя.

 

This paper examines the use of modern pedagogical technologies in adult education, which are based on the use of ICTs and information and communication networks. The use of modern ICT and ICM technology enables the creation of high-quality new information educational environment, protection without borders with the ability to construct e-learning system. E-learning - a learning system that offers the use of Internet technologies, digital libraries, teaching multymediamaterialiv, virtual laboratory workshops and so on. Prepared by the development of e-learning technologies: virtual audience, virtual schools, web quests, Blog, Blog, quests and so on. Mobile learning (m-learning) - a knowledge transfer to mobile devices using WAP and GPRS technologies. Developed u-learning, (ubigutious learning) - pervasive learning technology lifelong learning using ICT tools in all areas of society. Blended learning (blended learning) provides educational information creating a comfortable environment, communications systems that deliver the necessary information.

Implementation of the learning process of modern educational technology, ICT and PCM technologies, creating information-educational environment allows to introduce electronic, mobile, pervasive learning and adult learning exercise using a mixed model. This, in turn, opens up learning opportunities throughout their lives. 

Біографія автора

Maiia Kademіia, Інститут магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Посилання

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України : [гол. ред. В. Г. Кремень] . – К. : Юрі-нком Інтер, 2008. – 1040 с.

Захарова И.Г. Электронные учебно-методические ком-плексы – опыт создания и применения / И. Г. Захарова / Образование и наука. – 2001. – № 5. – С. 64-75.

Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікаційні технології навчання : термінологічний словник / М. Ю. Кадемія. – Львів : Вид-во “СПОЛОМ”, 2009. – 260 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-08-11

Номер

Розділ

СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ