Інноваційні аспекти професійного розвитку вчителів в італії

Автор(и)

  • Nadiia Postryhach відділ порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, м. Київ,

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

Італійська республіка, інноваційні аспекти, система неперервної педагогічної освіти, професійна підготовка вчителя, безперервний професійний розвиток, моделі професійного розвитку

Анотація

У статті проаналізовано педагогічний досвід Італійської республіки з організації та реалізації інноваційних моделей професійного розвитку вчителів. Підвищення кваліфікації вчителів розвинулося в Італії головним чином останніми десятиліттями, проте наявна тривала історія заходів, що вживалися для підвищення кваліфікації вчителів в італійській школі.

Організаційні та інституційні основи були розроблені протягом ХХ ст.: від Національних дидактичних центрів (Centri didattici nationali) - національні ресурсні центри, створені протягом 50- х рр., обласних інститутів досліджень, експериментів і оновлення навчання (the Istituti Regionali di Ricerca, Sperimentazione e Aggiornamenti Educativi – IRRSAE) - у 70-х рр., до Національних планів і провінційних планів оновлення (the Piani nazionali e piani provinciali di aggiornamento) - в 90–х рр.

У статті викладені концептуальні аспекти поставленої проблеми свідчать про те, що вона важлива, цікава і багаторівнева. Нові напрямки в теоріях і дослідженнях з професіоналізації вчителя іноземної мови в Італії зосереджені на змісті педагогічного знання і тематичних дослідженнях, а також злитті між перспективою педагогічної освіти та навчання і розвитку школи.

 

The paper explores the pedagogical experience of the Italian Republic for the organization and implementation of innovative models of professional development of teach-ers. Teacher training developed in Italy primarily a manner in recent decades, but existing long history of measures were taken to improve the skills of teachers in Italian schools.

Organizational and institutional framework has been developed during the twentieth century.: From national teaching centers (Centri didattici nationali) - na-tional Resource Centers - designed for 50 -'s - to the regional institutes of research, experimentation and update training (the Istituti Regionali di Ricerca, Sperimentazione e Aggiornamenti Educativi - IRRSAE) - in the 70's, national plans and provincial plans update (the Piani nazionali e piani provinciali di aggiornamento) - in 90 years

The article presents the conceptual aspects of the problem-SRI dchat that it is important, interesting and multi. New directions in theory and research on the professionalization of teachers of foreign languages in Italy focused on pedagogical content knowledge and case studies, as well as the prospect of a merger between teacher education and training and develop-ment of the school.


Біографія автора

Nadiia Postryhach, відділ порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, м. Київ

кандидат біологічних наук, старший науковий співробітник відділу порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, м. Київ

Посилання

Мукан Н. В. Програми міжнародних освітніх організацій: професійний розвиток американських, британських та канадських учителів загальноосвітніх шкіл [електрон-ний ресурс] / Н. В. Мукан // Вісник Львівського ун-ту. Cерія педагогічна. - 2008. - Вип 23. - С. 178-186. – Режим доступу : http://www.lnu.edu.ua/Pedagogika/periodic/visnyk/23/23_mukan.pdf.

Мукан Н. В. Стан-дарти професійного розвитку педагогів у США [електронний ресурс] / Н. В. Мукан. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vlnu/Ped/2009_25-3/33_Mukan.pdf.

Bandiera M., Michelini M., Pedemonte O. Una indagine sui Corsi di Perfezionamento rivolti agli insegnanti (a.a. 1993/’94 e 1994/’95), Università e Scuola (UeS), I, 1/R. - 1996.

Bonetta G., Luzzatto G., Michelini M., Pieri M.T., eds. Università e formazione degli insegnanti: non si parte da zero, Concured, Forum, Udine, 2002.

Dutto M. G. Professional Development for Teachers: the new scenario in Italy [електронний ресурс] / Mario G. Dutto. - Ministry of Education, General Directorate for Lombardia. – Milan (Italy). – 16 р. - Режим доступу : www.cedefop.europa.eu/EN/Files/2143-att1-1-Dutto_EN.doc ‎.

Dutto M. G., Michelini M., Schiavi S. Reinventing in-service teacher education and training: research grants for teachers, in L’Educazione Plurilingue. Dalla ricerca di base alla pratica didattica, selected paper, Forum, Udine, 2003 (ISBN 88-8420-158-6). – 2003. - P. 213-226.

Dutto M. G. La professionalità nel sistema dell’autonomia, in Q6 - La formazione dei docenti/1 // Treccani, Iter, 9-suppl. - 2001. - P.11.

Loria A., Michelini M. Il Corso di Perfezionamento in Fisica a Indirizzo Didattico dell’Università di Modena, La Fisica nella Scuola. - 1978. - XI, 1. - P.16.

Loria A., Michelini M. World-Wide systems for the education and training of physics teachers, in The Education and Training of Physics Teachers, B.Davies ed., London, 1980. - P.180.

Loria A., Malagodi C., Michelini M. Teacher’s Attitudes: on undating curriculum in particular, Proceedings of the International Conference on Education for Physics Teaching – ICPE, 1981. - p. 272-273.

Lopriore L. L'insegnamento della lingua inglese nella scuola italiana / L. Lopriore, in Cadmo, Giornale Italiano di Pedagogía Sperimentale, Didattica, Docimologia, Tecnología dell'Istruzione, Tecnodid Ed. - 1995. - Anno 3. - nu 9. - pp. 84-91.

Lopriore L. The teaching of EFL in the Italian context: issues and implications [електронний ресурс] / Lucilla Lopriore. – Режим доступу : http://cvc.cervantes.es/literatura/cauce/pdf/cauce25/cauce25_12.pdf.

Luzzatto G. Insegnare a insegnare, Carrocci ed. - Roma, 1999.

Quality Development in Teacher Education and Training [електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.fisica.uniud.it/URDF/articoli/ftp/2004/2004-16.pdf.

Pugliese Jona S., Michelini M., Mancini A. M. Physics teachers at secondary schools in Italy, in The Training Needs of Physics Teachers in Five European Countries: An Inquiry, H. Ferdinande, S. Pugliese Jona, H. Latal eds // Eupen Consortium, Eur. Phys. Soc.Technology Research and Development. – 1999. - Vol. 4. – 39 (3). - P.5.

TTnet workshop ‘Professionalisation of VET Teachers for the Future’ Helsinki, 5 and 6 April 2001: Synthesis Report. – 9 р. - Режим доступу : http://www.cedefop.europa.eu/EN/Files/2141-att1-1-Helsinki-Autere_-_synthesis_EN.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-07

Номер

Розділ

Інновації у підготовці сучасних педагогічних кадрів