Успішність вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами з різним рівнем креативності

Автор(и)

  • Iryna Vasylieva кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами Національ-ного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”, Ukraine
  • Yurii Hulyi Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Ukraine
  • Olena Nauchytel Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

креативність, вербальна креативність, невербальна креативність, показник рівня креативності, завдання творчого характеру, особистість студента-економіста

Анотація

Дослідження присвячено аналізу проблеми креативності студентів-економістів. У статті розглянуто питання про те, як показник креативності студента виявляється в його здатності до вирішення завдань творчого характеру, який характер взаємозв'язків між показниками вербальної і невербальної креативності студентів-економістів.

Аналіз даних проводився з урахуванням такого чинника, як показник рівня креативності. В цілому, результати проведеного дослідження дозволяють констатувати як тенденції подібності, так і відмінності в успішності вирішення завдань творчого характеру студентами-економістами, що мають різні показники рівня креативності.

 

Research is devoted to the analysis of the problem of creativity students - economists. This article considers questions about how to indicator student creativity is in its capacity to the solution of tasks of originative character, what there is a character interrelations between indicators of verbal and non-verbal creativity students - economists.

Data analysis was carried out taking into account such factor as an indicator of level of creativity. On the whole, results carried out research allow to establish both the tendencies of likeness and differences in success of decision of tasks of originative character by students - economists having different indicators of level of creativity.


Біографії авторів

Iryna Vasylieva, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами Національ-ного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

доцент кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

Yurii Hulyi, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

Olena Nauchytel, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

кандидат психологічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

Посилання

Богоявленская Д. Б. О предмете и методе исследования творческих способностей / Д. Б. Богоявленская // Психологический журнал. – 1995. - №5. – С. 97-108.

Де Боно Э. Мыслительные процессы. / Э. Де Боно. Латеральное мышление. Минск: “Попурри”, 2005. - С. 121-124.

Джексон П. Свойства творческого мышления. / П. Джексон, С. Мессик. Проблема одаренности. - М.: Айрис, 2006. – С. 59-61.

Дружинин В.Н. Разви-тие творческих способностей. / В.Н. Дружинин. Психология и психодиагностика об-щих способностей. - М.: Академия. – 1996. – С. 222-234.

Кропли Э. Природа творчес-тва. / Э. Кропли. Творчество в образовании и обучении: пособие для учителей и пре-подавателей. - М.: Айрис , 2001. – С. 112-123.

Лейтес Н.С. Природа одаренности / Н.С. Лейтес. Возрастная одаренность и индивидуальные различия. – М.: МОДЭК, 1997. – С.237-249.

Медник С.А. Формирование творческих способностей / С. А. Ме-дник. Психология творчества. – М., 1982. – С.55-61.

Рорбах М. Личностная креатив-ность. / М. Рорбах. Ясность мысли. Правила и методы творческого мышления - М.: Гелеос, 1999. – С. 56-59.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-19