Шляхи формування духовності у студентів

Автор(и)

  • Mariia Henkina кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами Націона-льного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

духовність, духовні цінності, студент, саморозвиток, тайм-менеджмент

Анотація

Проблемою сьогодні стає нестача духовних якостей та брак духовних цінностей у студентів. Серед проблем можна назвати і таке явище, як небажання студентів чути слово “духовність”, розуміння якого неодмінно пов’язують із релігією. Але такі засоби, як бесіди, рольові ігри або дебати на семінарських заняттях, тренінги та методи вальдорфської педагогіки, дають хоча й невисокі, але цінні результати щодо підвищення самосвідомості та відповідальності студентів, їх активності, а в сукупності це веде до появи цінностей, розуміння добра, а значить, до духовності.

 

The shortage of spiritual qualities and the lack of spiritual values at students become a problem today. There is phenomenon of students’ undesire to hear the word “spirituality”, which understanding they without fail link with religion, between another problems. But such devices as interviews, roleplaying games or debates at the workshops, trainings and Waldorf education methods though give not high results but these results are valuable in increasing of students’ selfconsciousness and responsibility, of their activity, and in complex all that lead to the appearing of the values, understanding of good, that is it leads to the spirituality. The solving of present problem is essential for the new elite of specialists and in particular, future engineers. In this article the author’s understanding of the term “spirituality” and possible solutions to the problem with corresponding arguments are given. The results of author’s research using recommended ways is shown in figures.


Біографія автора

Mariia Henkina, кафедра педагогіки і психології управління соціальними системами Націона-льного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

здобувач кафедри педагогіки і психології управління соціальними системами Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут”

Посилання

Выготский Л. С. Педагогика / Л. С. Выготский – М. 1983. – 68 c. (Cочинения: в 6 т. / Л. С. Выготский; т. 3).

Дольская О.А. Роль коммуникативных духовных практик в развитии социальных систем // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2007. №2 - С.15-20.

Зубар Г. П. Пробудження волі: Материалы ІΧ Междунар. школы-семинара, 2011.

Ильин И.А. Поющее сердце / И.А Ильин. – Харьков: Факт, 1999. – 352 c.

Кирицев С. ОТРОК. ua / С. Кирицев. – К.: АДЕФ Украина, 2005. – 64 c. – (православний журнал для молодежи).

Акименко І.М. Духовні пріоритети сучасної освіти // [Електрониий ресурс]. – режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-09-16

Номер

Розділ

Проблеми та тенденції професійного розвитку фахівців