Категорії “простір” і “середовище”: особливості модельного подання та освітнього застосування

Автор(и)

  • Vasiliy Kremen Національна академія педагогічних наук України, Україна
  • Valiriy Bykov Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

простір і середовище, загальний об’єктний простір, функціональні сервісні підсистеми

Анотація

У статті розкрито шляхи освітнього застосування предметного простору
об’єктивного (реального) світу. Надано тлумачення термінів відповідних предметноінформаційних утворень: електронні освітні ресурси, інформаційні (інформаційно-освітні) середовище і простір навчального закладу та педагогічної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти, Глобальний інформаційно-освітній простір.

 

In the article the way the educational use of objective space objective (real) world. Given the interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information (information and education) and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the unified educational space of the education system, global information and education space.

Біографії авторів

Vasiliy Kremen, Національна академія педагогічних наук України

доктор філософських наук, професор, Президент Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України, Заслужений діяч науки і техніки України, м.Київ

Valiriy Bykov, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України

доктор технічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м.Київ

Посилання

Советский энциклопедический словарь / Научно-редакционный совет: А.М. Прохоров (пред.), М.С. Гиляров, Е.М. Жуков и др. – М.: Советская энциклопедия, 1980. – 1600 с.

Акофф Р.Л. О природе систем // Изв. АН СССР. Сер. Техническая кібернетика, 1971. – № 3. – С. 68-75.

Кремень В.Г. Освіта як найважливіша умова розвитку людського капіталу // Філософія педагогічної майстерності: Зб. наук. пр. / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського / Редкол.: Н.Г.Нічкало та ін. – Київ- Вінниця: ДОВ “Вінниця”, 2008. – С. 6-13.

Переслегин С. Того, что достаточно для Геродота, мало для Герострата... // Знамя. – 2002. – №12.

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія. – К.: Атіка, 2008.– 684 с.

Биков В.Ю.Відкрите навчальне середовище та сучасні мережні інструменти систем відкритої освіти // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія №2. Комп’ютерно орієнтовані системи начання: Зб. наук. праць / Редрада. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010.– № 9(16). – С. 9-16.

Інформаційний простір [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://ru.wikipedia.org/wiki/.

Закон України „Про національну програму інформатизації” // Відомості Верховної Ради (ВВР). – 1998. – № 27-28.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-27