Психопедагогіка московської психологічної школи
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
психопедагогіка, московська психологічна школа, учіння, виховання, історія психопедагогікиАнотація
У статті досліджуються витоки психологічної педагогіки, об’єктом якої є ре-
альна практика учіння – взаємодія двох суб’єктів педагогічної дії – педагога й учня. Це єдиний надійний і найважливіший спосіб використання психологічної теорії, на базі якої формулюються загальні принципи учіння. Педагог, вибудовуючи свою практичну дію на науковій основі, привчається пізнавати й перевіряти психологічні істини, а не приймати їх на віру в готовому вигляді.
The article investigates the origins of psychological pedagogy, the object of which is real practice of learning as interaction between two subjects of teaching – a teacher and a student. This is the only reliable and important way to use the psychological theory on which formulates the general principles of learning. A teacher, building its practical act on a scientific basis, learns to recognize and examine the psychological truth, and not take it for granted as a finished product.
Посилання
Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М.,1991.
Гальперин П.Я., Эльконин Д.Б. К анализу теории Ж.Пиаже о развитии детского мышления //Послесловие к книге Дж.Х. Флейвслла "Генетическая психология Жанна
Пиаже". – М., 1967.
Давыдов В.В.Теория развивающего обучения. – М.,1997.
Леонтьев А.Н. Избр. психологич. соч. – М., 1993. –Т.1.
Леонтьев А.Н. К теории разви-
тия психики ребенка. – М.: Советская педагогіка. – 1944. - №4.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1981.
Леонтьев А.Н. Философия психологии. – М.,1994.
Лишин О.В. Педагогическая психология воспитания. - М.: Институт педагогической психологии, 1997.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. –М.,1976.
Стоунс Э. Психопедагогика. Психологическая теория и практика обучения. Пер. с англ. /Под. ред. Н.Ф.Талызиной. – М.: Педагогика, 1984.
Франкл В. Человек в поисках смысла. – М.,1990. 12. Эльконин Д.Б. К проблеме периодизации пси-
хического розвития в детском воздасте / Вопросы психологи. - 1971. - №4.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: