Рефлексивно-експліцитний метод у формуванні морально стійкої особистості

Автор(и)

  • Ivan Beh Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

педагогічний фон, моральна структура, довіра, самоповага, ін- дивідуальне життя, Я-ідеальне, наслідки морального діяння

Анотація

Стаття присвячена створенню розвивального виховного методу, який апелює
до позитивного поведінкового досвіду особистості як змістовної основи розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей. Розкривається операційна структура реалізації пропонованого методу.

 

The article is devoted to the creation of developmental educational method, which appeals to the positive experience of personality as a meaningful basis of deployment of reflexiveexplicit process of generation of spiritual values. Operational structure of realization of the proposed method is discovered.

Біографія автора

Ivan Beh, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ

доктор психологічних наук, дійсний член Національної академії педагогічних наук України України, директор Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ

Посилання

Бех І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості /

І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2012. – № 1 (74). – С. 30–37.

Бех І. Д. Рефлексія у духовному “Я” особистості / І. Д. Бех // Рідна школа. – 2011. – № 8–9 (980–981). –

С.9–14.

Гуманизация воспитания в современных условиях / под ред. О. С. Газмана,И. А. Костенчука. – М. : УФЦИнноватор, 1995. – 115 с.

Кьеркегор С. Страх и трепет /С. Кьеркегор ; пер. с дат. – М. : Республика, 1993. – 383 с.

Лишин О. В. Педагогическая психология воспитания / О. В. Лишин. – М. : Институт практической психологии,1997. – 256 с.

Рогачева С. Н. Влияние самосознания на динамику развития самостоятельности младшего школьника в процессе социализации / С. Н. Рогачева // Мир психологии. – 1999. – № 3. – С. 159–167.

Самосознание и научное творчество. – Ростов-на-Дону : Изд-во РГУ, 1992. – 450 с. 8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-09

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ