Гуманітарна освіта як важливий складник підготовки кваліфікованих робітничих кадрів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Аналізуються роль, місце і значущість гуманітарної освіти у підготовці квалі-
фікованих робітничих кадрів. Визначаються мета, завдання, принципи, зміст і структура гуманітарної освіти на сучасному етапі її розвитку. Обґрунтовуються головні умови, за яких гуманітарна освіта стає важливим чинником підготовки кваліфікованих робітників.
The article analyses role, place and significance of humanitarian education in the
process of qualified workers’ training. The author defines the objective, tasks, principles, contents and the structure of humanitarian education at the present stage of its development; grounds the main conditions under which humanitarian education becomes an important factor of workers’ training.
Посилання
Афанасьєв Ю. Н. Может ли образование быть негуманитарным? /
Ю. Н. Афанасьєв // Гуманітарні науки. — 2001. — № 2. — С. 35.
Блажейовський Д. Берестейська ре-унія та українська історична доля і недоля / Д. Блажейовський // Внут-
рішня вартість медалі. — Львів : Каменяр, 1995. — Т. 1. — 646 с.
Васянович Г. П. Ноологія особистості / Г. П. Васянович. — Львів : Сполом, 2007. — 217 с.
Зязюн І. А. Структурні компоненти свободи особистості в умовах динаміки її освіченості та вихованості / І. А. Зязюн // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології : зб. наук. праць / За заг. ред. Н. Г. Ничкало. —
Харків : НТУ “ХПІ”, 2007. — С. 14—24.
Матвієнко П. В. Ефективність гуманітарних знань: викладання та засвоєння / П. В. Матвієнко // Теорія і практика управління соціальними системами. — 2005. — № 4. — С. 95—104.
Про концептуальні засади гуманітарної освіти в Україні // Інформаційний збірник Міністерства освіти України. — 1996. —№ 6. — С. 2—14.
Сухомлинська О. В. Концептуальні засади формування духовної особистості на основі християнських моральних цінностей / О. В. Сухомлинська //Духовно-моральне виховання дітей та молоді: загальні тенденції й індивідуальний пошук. — К.:Всеукраїнський фонд “Добро”, 2006. — С. 32—42.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: