Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
майбутній вчитель, інноваційні технології, загальна компетентність, умови євроінтеграціїАнотація
У статті проаналізовано провідні тенденції розвитку інноваційних технологій
підготовки майбутніх учителів у сучасний період. Обґрунтовано доцільність їх аналізу на засадах системного підходу. Охарактеризовано найвпливовіші наукові концепції модернізації змісту вищої педагогічної освіти.
The leading tendencies of future teachers training development system in the modern period is analyzed in the article. The appropriateness of its modernization on the basis of system approach is supported. The most influential scientific concepts of modernization content of higher pedagogical education are characterized.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інновації у підготовці сучасних фахівців
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: