Інноваційні технології підготовки вчителів в умовах євроінтеграції

Автор(и)

  • Ivan Prokopenko Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

майбутній вчитель, інноваційні технології, загальна компетентність, умови євроінтеграції

Анотація

У статті проаналізовано провідні тенденції розвитку інноваційних технологій
підготовки майбутніх учителів у сучасний період. Обґрунтовано доцільність їх аналізу на засадах системного підходу. Охарактеризовано найвпливовіші наукові концепції модернізації змісту вищої педагогічної освіти.

 

The leading tendencies of future teachers training development system in the modern period is analyzed in the article. The appropriateness of its modernization on the basis of system approach is supported. The most influential scientific concepts of modernization content of higher pedagogical education are characterized.

 

 

Біографія автора

Ivan Prokopenko, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, ректор Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інновації у підготовці сучасних фахівців