Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти

Автор(и)

  • Oleksandr Gluzman Кримський гуманітарний університет, Україна
  • Alіna Komarova Кримський гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

технологія, педагогічна технологія, модель

Анотація

Сучасна інтеграція в європейський освітній простір зумовлює низку сучасних
модернізаційних процесів у системі освіти. Формування змісту освіти „від результату” посилює увагу до діяльнісного складника педагогічного процесу та технології, як галузі науки, що вивчає та розробляє засоби отримання результатів діяльності. У статті розглянуто основні періоди розвитку дефініції „технологія навчання”, проаналізовано основні види технологій та їхні структури.

 

Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education "on the outcome" increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept „educational technology”, analyzes the main technology types in their structure.

 

Біографії авторів

Oleksandr Gluzman, Кримський гуманітарний університет

доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, ректор Кримського гуманітарного університету

Alіna Komarova, Кримський гуманітарний університет

аспірантка кафедри іноземних мов Кримського гуманітарного університету

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-01-09

Номер

Розділ

Інновації у підготовці сучасних фахівців