Інноваційні освітні технології в умовах реформування системи вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
технологія, педагогічна технологія, модельАнотація
Сучасна інтеграція в європейський освітній простір зумовлює низку сучасних
модернізаційних процесів у системі освіти. Формування змісту освіти „від результату” посилює увагу до діяльнісного складника педагогічного процесу та технології, як галузі науки, що вивчає та розробляє засоби отримання результатів діяльності. У статті розглянуто основні періоди розвитку дефініції „технологія навчання”, проаналізовано основні види технологій та їхні структури.
Modern integration into the European educational space, determines the number of contemporary modernization processes in the education system. Shaping the content of education "on the outcome" increase attention to activity component of the pedagogical process and technology, as the field of science that explores and develops the means of obtaining results. The article describes the main periods in development of the concept „educational technology”, analyzes the main technology types in their structure.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: