Науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
професійно-правова підготовка, система, майбутній інженер-педагог, зміст професійно-правової підготовки, науково-методичне забезпечення змістуАнотація
У статті представлено теоретичне обґрунтування необхідності внесення змін у зміст чинної правової підготовки студентів в умовах вищої інженерно-педагогічної освіти відповідно до проблеми забезпечення належного виконання фахівцями професійних функцій. Розроблено науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки шляхом його удосконалення, доповнення за різними напрямами професійно-правової підготовки: навчальної, виховної, науково-дослідницької роботи студентів.
Посилання
Валєєв Р. Г. Освітнє право України : навч. посібник / Р. Г. Валєєв. – Луганськ : Луга-нська правова фундація, 2011. – 287 с.
Жмеренецький О. Про реальний стан Вищої освіти України / Олексій Жмеренецький // [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.uass.org.ua/files/Docs/Analiz%20stanu%20HE%20Ukraine%20f0.Gme reneckiy).pdf
Одарій В. В. Підготовка майбутніх педагогів до правового забезпечення професійної діяльності / В. В. Одарій : дис. канд. пед. наук: 13.00.04; Південноукраїнсь-кий державний педагогічний університет. – Одеса, 2005. – 194 с.
Слепченко А. А. За-конодавству про освіту – належне місце в навчальному процесі / А. А. Слепченко // Проблеми модернізації та систематизації законодавства про освіту України : тези до-повідей наук.-практ. конф., Київ, 27-28 травня 2010 р. – К. : Нора-Друк, 2010. – С. 169–172.
Троцко Г. В. Організація виховної роботи кураторів у вищому педагогічному навчальному закладі / Г. В. Троцко, А. О. Денисенко // Нормативне забезпечення вихо-вної роботи куратора академічної групи вищого педагогічного навчального закладу : метод. рек. в 3 ч. - Ч. 3. – Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2007. – 102 с.
Шкатулла В. И. Образовательное право. Учебник для вузов / В. И. Шкатулла. – М. : Норма, 2001. – 681 с.
European Qualification Frameworks. www. Esib.org. Haug G. Trends and Issues in Learning Strucktures in Higher Education in Europe : Background paper commissioned by the European Commission DG XXII for the Bologna Meeting of 18-19 June 1999 (Базовий документ, представлений на Болонську зустріч 18-19 червня 1999 року).
Harris Christopher. In the Shadow of Bologna / EAIE Forum, 2000. Special Edition. P. 22-24 ( Під знаком Болоньї).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: