Шляхи підвищення якості науково-педагогічних кадрів

Автор(и)

  • Vita Ilchuk Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна
  • Alla Kolomiiets Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

викладач вищої школи, професійне самовдосконалення, якість науково-педагогічних кадрів

Анотація

У статті визначено особливості професійної діяльності сучасних викладачів вищої
школи в Україні. Окреслено можливі шляхи їхнього професійного самовдосконалення. Звернено увагу на значущість для сучасного викладача постійного підвищення його кваліфікації.

 

In the article the features of professional activity of modern teachers of higher school are certain in Ukraine. Outlined the ways of their professional self-perfection are possible. It is paid attention to the importance of constant improvement of professionalskill for the modern teacher.

 

Біографії авторів

Vita Ilchuk, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

аспірант кафедри основ фундаментальних  дисциплін Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського 

Alla Kolomiiets, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

професор кафедри основ фундаментальних  дисциплін Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, доктор педагогічних наук

Посилання

Дружилов С. А. Проблемы моббинга на кафедре вуза /

С.А.Дружилов // Высшее образование в России. – 2011. – №6. – С.118-122.

Козлова А. Профессиональные деформации преподавателя / А. Козлова // Высшее образование в

России. – 2007. – №3. – С.141-143.

Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной личности /Л.М. Митина. М.: НПО “МОДЭК”, 2002. – 400 с.

Московский В.В. Формирование профессиональной успешности преподавателя высшей школы:

автореф. дис. ... канд. псих. наук : 19.00.13 /Московский В.В. – M., 2007. – 20 с.

Чорна С.С. Домінуючі професійні мотиви викладача ВНЗ// Освіта, культура, наука як

чинники інноваційного розвитку: Матеріали наук. конф. “Інноваційний розвиток суспі-

льства за умов крос-культурних взаємодій”. - Ч.3. – Суми: СОІППО, 2008. – С.120-122.

Шаймакова Ж. Б. Роль инновационной компетентности в развитии конкурентоспо-

собности преподавателя высшей школы: дис. канд. псих. наук: 19.00.13./ Шаймако-

ва Ж. Б. – Тамбов, 2009. – 248 с.

Юсипова Д. Р. Преподаватели российских вузов: обзор материалов государственной статистики и мониторинга экономики / Д. Р. Юсипова

// Высшее образование в России. – 2008. – №2. – С.204-217.

Kremer H.-H., Sloane P. Virtuelle Seminare gestalten. In: Hohenstein A. / Wilbers K.: Handduch E-Learning: Expertenwissen

aus Wissenschaft und Praxis, Grundwerk Dezember, 2001.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ