Шляхи підвищення якості науково-педагогічних кадрів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
викладач вищої школи, професійне самовдосконалення, якість науково-педагогічних кадрівАнотація
У статті визначено особливості професійної діяльності сучасних викладачів вищої
школи в Україні. Окреслено можливі шляхи їхнього професійного самовдосконалення. Звернено увагу на значущість для сучасного викладача постійного підвищення його кваліфікації.
In the article the features of professional activity of modern teachers of higher school are certain in Ukraine. Outlined the ways of their professional self-perfection are possible. It is paid attention to the importance of constant improvement of professionalskill for the modern teacher.
Посилання
Дружилов С. А. Проблемы моббинга на кафедре вуза /
С.А.Дружилов // Высшее образование в России. – 2011. – №6. – С.118-122.
Козлова А. Профессиональные деформации преподавателя / А. Козлова // Высшее образование в
России. – 2007. – №3. – С.141-143.
Митина Л.М. Психология развития конкурентоспособной личности /Л.М. Митина. М.: НПО “МОДЭК”, 2002. – 400 с.
Московский В.В. Формирование профессиональной успешности преподавателя высшей школы:
автореф. дис. ... канд. псих. наук : 19.00.13 /Московский В.В. – M., 2007. – 20 с.
Чорна С.С. Домінуючі професійні мотиви викладача ВНЗ// Освіта, культура, наука як
чинники інноваційного розвитку: Матеріали наук. конф. “Інноваційний розвиток суспі-
льства за умов крос-культурних взаємодій”. - Ч.3. – Суми: СОІППО, 2008. – С.120-122.
Шаймакова Ж. Б. Роль инновационной компетентности в развитии конкурентоспо-
собности преподавателя высшей школы: дис. канд. псих. наук: 19.00.13./ Шаймако-
ва Ж. Б. – Тамбов, 2009. – 248 с.
Юсипова Д. Р. Преподаватели российских вузов: обзор материалов государственной статистики и мониторинга экономики / Д. Р. Юсипова
// Высшее образование в России. – 2008. – №2. – С.204-217.
Kremer H.-H., Sloane P. Virtuelle Seminare gestalten. In: Hohenstein A. / Wilbers K.: Handduch E-Learning: Expertenwissen
aus Wissenschaft und Praxis, Grundwerk Dezember, 2001.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: