Визначення сутності онтоінвайронментальної педагогіки

Автор(и)

  • Lidiia Necheporenko Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, доктор педагогічних наук, професор, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

особистість, телеологія педагогіки, гармонійний розвиток особистості, освітньо-виховний вплив, культура діяльності, педагогіка особистості

Анотація

Автор статті розкриває телеологію педагогіки як наукове обґрунтування постановки й розв'язання мети та конкретних завдань навчання і виховання, що забезпечують гармонійний розвиток особистості, що веде до досягнення успіху. Аналізує її як задоволення різнобічних потреб будь-якими способами, через постійний процес пошуку гармонії і злагоди із собою і довкіллям.

 

The author reveals the teleology of pedagogy as a scientific basis for formulating and solving specific goals and objectives of training and education that ensure the harmonious development of the individual, leads to success. Analyzes it as a treat diverse needs by any means, through a constant process of finding harmony and concord with each other and the environment.

Біографія автора

Lidiia Necheporenko, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, доктор педагогічних наук, професор

завідувач кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, доктор педагогічних наук, професор

Посилання

Актуалізація ідей антропоцентризму в умовах реформування

загальноосвітньої і вищої школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Секція І, ІІ. – Полтава. – 2001. – 186 с.

Аткинсон В.В. Познай себя. Развитие

памяти и интелекта. – СПб: РЕСПЕКС, 1994. – 128 с.

Брайловский Н.С. Записки императорской Академии наук XVII ст.// Ин-тут лит. иссл. в 2-х ч. с прилож. – СПб. –

Бердяев Н.А. Самопознание. – М.: Книга, 1991. – 446 с.

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. – К., 1998. – 203 с.

Вересаев В.В. Собр. соч. в 5-ти т. - Т.5. –М.: Б-ка “Огонек”, 1961. – 527 с.

Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука,

– 261 с.

Гельвеций К.А. О человеке, его умственных способностях и его воспи-

тании. – М.: Соцэгиз,1938. – 251 с.

Дубров А.П., Пушкин В.Н. Парапсихология и сов-

ременное естествознание. – М.: Соваминко. – 1999. – 324 с.

Зязюн І.А. Педагогіка

добра. Ідеали і реалії. – К., 2000, - 308 с.

Кудін В.О. Освіта в інформаційному суспі-

льстві. – К.: - 1999. – 120 с.

Лосев А.Ф. Бытие – имя – космос. – М.: Мысль, 1993. –

с.

Лосский Н.О. Условия абсолютного добра: Основы этики; Характер русского

народа. – М.: Политиздат, 1991. – С. 180-196.

Мартынов А.В. Исповедимый путь. –

М.: Московский педагогический институт им. Ленина, 1990. – 163 с.

Менегетти А. Онтопсихологическая педагогика. – Россия, Пермь: Хортон Лимитед, 1993. - 70 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-01

Номер

Розділ

Методологія педагогіки у сучасній освіті