Філософія діалогу в педагогічному спілкуванні
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
діалог, внутрішній діалог, рефлексія, педагогічне спілкування, виховний впливАнотація
Розглянуто основні положення філософії діалогу з позицій як історичного її розвитку, так і змістовного аспекту. Показано роль і значення діалогу в загальній системі педагогічного спілкування. Розкрито переваги діалогу порівняно з монологічними формами спілкування. Наведено зв’язки різних видів діалогу, у тому числі внутрішнього діалогу та рефлексії з процесами особистісного розвитку викладача і студента та їх виховний вплив на цей розвиток.
The substantive provisions of philosophy of dialog from positions of both history its development and rich aspect in content are considered. A role and value of dialog in the general system of pedagogical intercourse are shown. Advantages of dialog by comparison to the monologue forms of intercourse are exposed. Communications of different types of dialog are resulted, in to that the number of internal dialog and reflection, with the processes of personality development of teacher and student and their educate influence on this development.
Посилання
Кучинский Г.М. Психология внутреннего диалога. – Минск: Изд-во "Университетс-кое", 1988. – 206 с.
Россохин А. В. Рефлексия и внутренний диалог в измененных со-стояниях сознания: Интерсознание в психоанализе. – М.: Когито-Центр, 2010. – 304 с.
Россохин А. В. Внутренний диалог и его связь с рефлексией / А.В. Россохин, В.Л. Измагурова // Вопросы психологии. – 2008. – №4. – С. 3-14.
Волкова Н. П. Про-фесійно-педагогічна комунікація: Навч. посіб. – К.: ВЦ “Академія”, 2006. – 256 с. –
(Альма-матер).
Горшкова В. В. Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога // Педагогика. – 2012. – № 9. – С. 75 81.
Korher E. J. Myslenie w kategoriach symboli // Horyzonty wiari. – 1995. – № 3. – S. 3-14.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: