Активні методи навчання та їхня роль у психолого-педагогічній підготовці майбу-тніх магістрів військово-соціального управління

Автор(и)

  • Ludmyla Oliinyk

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

активні методи навчання, психологічна підготовка, магістри

Анотація

Статтю присвячено проблемі підвищення якості підготовки офіцерського складу, зокрема психолого-педагогічної підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління. Наголошується, що така підготовка потребує методичної перебудови, головний напрям якої полягає у використанні в навчальному процесі активних методів навчання. Доведено, що акцент з пасивних форм навчання має бути перенесений на активні форми і методи: семінарські і практичні заняття, дискусії, моделювання навчально-бойових дій та ситуацій повсякденної діяльності, їх розгляд, аналізування й оцінювання. На думку автора, активні методи навчання забезпечують інтенсивний розвиток пізнавальних мотивів, сприяють прояву творчого мислення тих, хто навчається, вони спрямовані на розвиток у них творчого самостійного мислення, активізацію навчально-пізнавальної діяльності, формування навичок і вмінь нестандартного розв’язання військово-професійних проблем і вдосконалення навичок професійного спілкування. У статті розкрито сутнісний зміст застосування активних методів навчання. Встановлено, що воно дає можливість майбутнім магістрам військово-соціального управління включитися у цілеспрямований процес розвитку у себе творчого мислення, що дозволить професійно виконувати поставлені перед ними завдання.


Paper is devoted to improving the quality of officer training, in particular psychological and pedagogical training of future military masters of social management. It is noted that such training requires methodical restructuring, the main direction of which is in use in the educational process of active learning methods.

We prove that the emphasis from passive forms of education should be shifted to the active forms and methods: seminars and workshops, discussions, simulation training and combat actions and situations of everyday activities, their review, analysis and evaluation.

According to the author, active learning methods provide intensive development of cognitive motives contributing to the manifestation of creative thinking of students, they aim to develop their creative independent thinking, learning and cognitive activation activity, the formation of skills and custom solutions professional military problems and improving the skills of professional communication.

The article reveals the essential content of the application of active learning methods. Found that it enables the future masters of military-social management to engage in purposeful process of development in their creative thinking that will professionally perform their tasks.


Посилання

Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. – М., 1981. – 186 с.

Педа-гогика и психология высшей школы: Учеб. пособие. – Ростов н/Д.: Феникс, 2002. – 544 с.

Словарь иностранных слов. – М.: Русский язык, 1980. – 624 с.

Хорєв І.О. Педа-гогічні основи забезпечення ефективності підготовки військових фахівців у вищих вій-ськових закладах освіти: Навч.-метод. посібник. – К.: ВГІ НАОУ, 2000. – 60 с.

Ягупов В.В. Військова дидактика: Навч. посібник. – К.: Видавничо-поліграфічний центр “Ки-ївський університет”, 2000. – 400 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-03-01

Номер

Розділ

Актуальні проблеми підготовки сучасних фахівців