Вимоги до педагога професійного навчання нової генерації

Автор(и)

  • Tetiana Yakovenko

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

педагог професійного навчання, компоненти професійної діяльності, структура діяльності, система професійно-педагогічної підготовки

Анотація

У статті розглянуто компоненти професійної діяльності майбутніх педагогів професійного навчання та особливості їхньої реалізації у світлі інноваційних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Розглянуто характеристику і структуру діяльності педагога професійного навчання з метою знаходження можливостей змін і вдосконалень. Критеріями такої педагогічної діяльності є творча сприйнятливість до педагогічних інновацій, творча активність, методологічна і технологічна готовність до нововведень, культура спілкування. Сформульовано загальні вимоги до системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання .


In the article komponenty of professional activity of future teachers of the vocational training and feature of their realization is considered in the light of innovative processes, what be going on in Ukraine and world. Description and structure of activity of teacher of the vocational training is considered with the purpose of finding of possibilities of changes and improvements. The criteria of such pedagogical activity is creative receptivity to the pedagogical innovations, creative activity, methodological and technological readiness to introduction of innovations, culture of intercourse general system requirements are Formulated professional-pedagogical preparation of future teachers of the vocational training.


Посилання

Брюханова Н. О. Основи педагогічного проектування в інженерно-педагогічній осві-ті: Монографія / Н. О. Брюханова; Укр. інж.-пед. академія – Харків : НТМТ, 2010. – 437 с.

Коваленко O.E. Інженерно-педагогічні кадри: нові вимога сьогодення / Олена Еду-ардівна Коваленко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. академія. – Харків, 2008. – № 21. – С. 8-17.

Ковальчук Г. О. Активізація на-вчання в економічній освіті: Навч. посіб. / Г. О. Ковальчук. – Вид. 2-ге, доп. – К.: КНЕУ, 2005. – 298 с.

Колот А. М. Фундаменталізація та індивідуалізація навчального процесу як провідні тенденції розвитку освітньої діяльності / Індивідуалізація навчаль-ного процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: Зб. матер. наук.-метод. конф., 31 січня – 2 лютого 2006 р.: У 2 т. / А. М. Колот та ін. (ред. кол.); Київський нац. економ. Ун-т ім. Вадима Гетьмана. – К.: КНЕУ, 2006. - Т.1. – 2006. – 410 с.

Косырев В. П. Система непрерывной методической подготовки педагогов про-фессионального обучения : Дис... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Василий Петрович Косырев. – М., 2007. – 469с.

Маркова С. М. Развитие инновационного инженерно-педагогического образования / С. М. Маркова // Развитие творческого наследия С.Я. Батышева в системе непрерывного профессионального образования: Матер. 1 Всерос. науч.-практ. конф. (14 ноября 2007 г.). – Н. Новгород, ВГИПУ, 2007. – Т. 2. – С. 86-88.

Прохорова М. П. Подготовка педагогов профессионального обучения к инно-вационной деятельности в вузе: Дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Мария Петровна Прохорова. – Н. Новгород, 2008. – 201 с. : ил.

СластенинВ. А. Педагогика: инно-вационная деятельность / В. А. Сластенин. Л. С. Подымова. – М.: Магистр, 1997. – 224 с. 9. Щербак О.І. Проблеми професійно-педагогічної освіти в сучасних умовах / О.І.Щербак // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. академія. – Харків, 2007. – Вип. 18-19. – С. 50-56. 10. Юсуфбекова Н.Р. Общие ос-новы педагогической инноватики: опыт разработки инновационных процессов в обра-зовании / Н. Р. Юсуфбекова. – М.: Новая школа, 1991. – 92 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-03-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ