Реалізація ресурсного підходу в системі педагогічної підготовки майбутніх учителів: світовий досвід
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
ресурсний підхід, інтеграція, педагогічна освіта, педагогічна професія, студентАнотація
У статті конкретизуються окремі аспекти реалізації завдань щодо вдосконалення змісту вищої педагогічної освіти через розроблення та впровадження відповідного науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу на базі ресурсного підходу. На підставі аналізу документа “Загальні європейські принципи і підходи до компетентностей та кваліфікацій учителів”, які покладені в основу створення єдиної структури європейської якості педагогічної освіти, визначено ключові ознаки педагогічної професії у контексті реалізації ресурсного підходу.
The author elaborated on certain aspects of the implementation of tasks to improve the content of higher pedagogical education through the development and implementation of appropriate scientific and methodological support of the educational process on the basis of the resource approach . Based on the "Common European principles and approaches to the competences and qualifications of teachers", the underlying structure of the creation of a single European quality of teacher education, identified the key characteristics of the teaching profession in the context of the resource approach .
Посилання
Макаров В. Л. Экономика знаний - уроки для России / В. Л. Макаров // Экономиче-ская наука современной России. Экспресс–выпуск. - 2003. - № 1. - С. 5-30.
Модернізація педагогічної освіти в європейському та євроатлантичному освітньому просторі : монографія / [Н.М. Авшенюк, В. О. Кудін, О.І. Огієнко та ін.] - К.: Педагогі-чна думка, 2011. - 232 с.
Собкин В. С. Социокультурный анализ образовательной си-туации в мегаполисе / В. С. Собкин, П. С. Писарский. - М., 1992. - 159 с.
Calori R. Management in Europe: Learning from Different Perspectives / R. Calori, M. Steel, E. Yoneyama // European Management Journal. - 1995. - Vol. 13. - № 1. - P. 58-66.
Rasmussen J. Quality in Teacher Education: Teacher Education Policy in Europe / Jens Rasmussen, Hans Dorf. — (TEPE) Conference 2009. — Umeа University, Sweden. - May 18-20. - P. 48-59.
Sparrow P. R. Redefining the field of European human resource management: A battle between national mindsets and forces of business transition? / P. R. Sparrow, J. M. Hilptop // Human Resource Management. - 1997. - Vol. 36. - № 2. - P. 201-219.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: