Трансформація сучасного простору освіти: тенденції та пріоритети
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
образовательное пространство, фундаментализация, гуманитаризация и непрерывность образованияАнотація
На основании обобщения современных тенденций социокультурного развития общества обоснованы приоритеты и определяющие модусы трансформации образова- тельного пространства.
Based on the synthesis of current trends of social and cultural development of societyjustified priorities and determining the modes of transformation of the educational space.
Посилання
Маркс К., Энгельс Ф. Немецкая идеология // Сочинения: В 30-ти т. – Изд. 2-е. – М. : Госполитиздат, 1964. – Т. 5. – 564 с.
Новиков П. Н., Зуев В. М. Опережающее образование: гипотезы и реалии. Человек и образование // Среднее профессио- нальное образование. − 1997. − №5. − С. 36-40.
Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения: В 30-ти т. – Изд. 2-е. – М.: Госполитиздат, 1964. – Т. 20 “Анти-Дюринг. Диалектика природы.” – М., 1961. – 827 с.
Конев В. А. Культура и архитектура педагогического пространства // Вопросы философии. – 1996. − №10. − С.46-57.
Фридман Л. М. Психолого- дидактический справочник преподавателя высшей школы. − М., 2000. – 458 с.
Матвеева Н. А. Образование: инерция ценности и ценность инерции // Актуальные проблемы образования: Сб. научн. тр. – М.: НИИВО, 2003. − С. 27-35.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: