Результати дослідження сформованості інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
инновационная культура, инновационная активность, направленность на инновационную деятельность, инновационная компетентность, инженер- педагог, структура, экспериментАнотація
В статье представлены итоговые материалы экспериментального исследования формирования инновационной культуры будущих инженеров-педагогов, в том числе данные по выравниванию экспериментальных групп и результаты формирующего эта- па эксперимента.
This article is hovering over the outcome of the pilot study of formation of an innovative culture of the future engineers and teachers. The data on the alignment of the experimental groups and the results of the formative phase of the experiment.
Посилання
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М.: Педагогика, 1989. – 192с.
Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження: Методологічні поради молодим науковцям. – Київ-Вінниця: ТОВ “Фірма “Планер”, 2010. – 308 с.
Дружинин В.Н. Экспериментальная психология.– СПб.: Изд-во “Питер”, 2000. – 320 с.
(серия “Учебник нового времени”).
Леонтьєва В.М. Культуротворчість: природа, системи, процеси: Автореф. дис… д-ра філос. наук: 09.00.04 “Філософська антропологія, філософія культури” . – Харків, 2004. – 32 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: