Analysis of criterions of formation evaluation of professional competence in mathematical modelling of the future engineers-mathematicians
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
У статті проаналізовано критерії сформованості професійної компетентності з ма- тематичного моделювання майбутніх інженерів-математиків. Також розглянуто основні складники професійних якостей інженера-математика, які відповідають освітньо- кваліфікаційним характеристикам та освітньо-професійними програмам підготовки ін- женера-математика. У статті сформульовано основні показники, що характеризують ко- жен із зазначених критеріїв професійної компетентності з математичного моделювання майбутніх інженерів-математиків.Посилання
Сисоєва С.О., Кристопчук Т.Є. Педагогічний експеримент у наукових дослідженнях неперервної професійної освіти: [навч.-метод.посіб.]. – Луцьк, ВАТ “Волинська обласна друкарня”, 2009. – 460 с.
Загвязинский В.И., Стаханов Р.А. Методология и методы психолого-педагогического исследования: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей. – М.: Издательский центр “Академия”, 2001. –208 с.
Шеховцова В.И. Особенности проявления проектных способностей у специалистов на современном этапе развития информационных технологий. Вісник Національного технічного ун-ту України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. – К.: ІВЦ “Політехніка”, 2007. – №1 (19). – С. 172-178.
Безпалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М. Педагогика, 1989. – 192 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: