Інформаційні технології у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xКлючові слова:
інформаційні технології, стратегія впровадження, навчальний процес, викладачі, професійно-технічні навчальні закладиАнотація
У статті наведено результати аналізу можливостей, цілей, напрямків та стратегії впровадження інформаційних технологій у навчальний процес професійно-технічних навчальних закладів, а також визначено готовність викладачів цих навчальних закладів до використання даних технологій у педагогічній діяльності. Визначено поняття “інформаційні технології”, педагогічні цілі їхнього використання. Уточнено основні напрямки використання інформаційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах, а саме у навчальному процесі, в межах здійснення наукових досліджень, у адміністративному процесі та при реалізації електронної комерції. Визначено елементи стратегії впровадження інформаційних технологій в навчальні заклади освіти, основними серед яких є підтримка педагогічних цілей, вимоги до структурних змін, оцінювання, питання якості, розробка та впровадження, мультимедійний досвід, питання фінансування. Наведено результати анкетування викладачів професійно-технічних навчальних закладів щодо визначення їхньої готовності до використання інформаційних технологій у своїй педагогічній діяльності, які свідчать про усвідомлення необхідності та бажання застосовувати ці технології у навчальному процесі.
The results of the analysis capabilities, goals, directions and strategies for the introduction of information technologies in educational process of vocational education, as well as determine the readiness of teachers of these schools to use these technologies in teaching аге presents in this article. It defines the concept of "information technology", the pedagogical purpose of their use. Clarify the focus of information technology in vocational education institutions, namely in the educational process, in the framework of the research, in the administrative process and in the implementation of e-commerce. The elements of the strategy of introduction of information technologies in educational institutions, primary among which is the support of pedagogical purposes, the requirements for structural changes, evaluation, quality issues, development and implementation, multi-media experience, funding issues. The results of the survey of teachers in vocational education on the definition of their willingness to use information technology in their teaching activities, which indicate an awareness of the need and the desire to use these technologies in the educational process.
Посилання
Информационные технологии в профессиональном образовании / Е.В. Клюева, В.П. Беляковский, В.И. Иванов, Е.И. Антипенко / Под ред. Е.В. Клюевой. – Мариуполь: Ре-ната, 2002. – 142 с.
Поляков А.В. Информационные технологии в высшем образова-нии // Материалы ІХ Международной научно-методической конференции преподава-телей вузов и школ Украины, Белоруссии, России “Методы совершенствования фундаментального образования в школах и вузах”. – Севастополь: Издательство СевНТУ. – 2003. – С. 64-70.
Рашкевич Ю. Інформаційні технології у навчальному процесі / Ю.Рашкевич. – Львів: МАЛТІ-М, 2000. – 48 с.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: