Науково-організаційні засади та чинники доцільності вико-ристання систем веб-конференцій як новітніх електронних засобів навчання

Автор(и)

  • Olga Slovinska Національна академія педагогічних наук України, Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

системи електронних конференцій, онлайн-заходи, навчально-освітній процес, дистанційне навчання, веб-конференція, електронні засоби навчання

Анотація

У статті аналізуються організаційні чинники доцільності використання систем веб-конференцій, наукові, організаційні, технологічні засади використання систем впровадження онлайн-заходів, розглядаються головні переваги веб-конференцій та вебінарів у порівнянні з їх традиційними аналогами.


This article analyzes the organizational factors of the feasibility of using web conferencing, , scientific process interactivity and feedback between the two sides of the educational process, analyzes and technological principles of systems implementing online activities are considered the main advantages of web conferencing and webinars compared to their conventional counterparts.


Біографія автора

Olga Slovinska, Національна академія педагогічних наук України, Київ

аспірант, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Київ

Посилання

Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. Підручник для студе-нтів, аспірантів та молодих викладачів вищих навчальних закладів. — К.: Либідь, 1998. — 560 с. — ISBN 966-06-0037-

Берн Д. Blended learning (смешанное обучение) [Элек-тронный ресурс] / Деклан Берн // Trainings.ru – портал об обучении и развитии персо-нала. – 2006. – Режим доступа : http://www.trainings.ru/library /articles/?id=6249

Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : [монографія] / В. Ю. Биков. – К. : Атіка, 2009. – 684 с.

Биков В.Ю., Кухаренко В.М. та iн. Технологія створення дис-танційного курсу.

Бодненко Д. М. Методичні рекомендації щодо підготовки виклада-чів до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі [Електронний ресурс] / Бодненко Дмитро Миколайович // Проблеми сучасної педагогічної освіти: педагогіка і психологія. – 2010. – Випуск № 26, частина 2. – Режим доступу http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_26_ 2/Bodnenko.pdf

Бодне-нко Д. М. Підготовка викладачів вищого навчального закладу до здійснення дистан-ційного навчання : дисертація ... кандидата педагогічних наук : 13.00.04 – теорія і мето-дика професійної освіти / Бодненко Дмитро Миколайович ; Черкаський національний університет ім. Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2007. – 256 с.

Бочкин А. И. Мето-дика преподавания информатики / А. И. Бочкин. – Минск : Вышэйшая школа, 1998. – 431 с.

Валиулин Р. Р. Индивидуализированное обучение студентов с использованием дистанционных технологий : диссертация ... кандидата педагогических наук : 13.00.08 – теория и методика профессионального образования / Валиулин Рустам Рафаилович ; Кузбасская государственная педагогическая академия. – Новокузнецк, 2006. – 194 с.

Остапенко А. А. Концентрированное обучение как педагогическая технология : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – общая педагогика / Остапенко Андрей Александрович ; Ку-банский гос. ун-т. – Краснодар, 1998. – 200 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-01

Номер

Розділ

НАВЧАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ: МЕТОДИКИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ