Формування особистості – головне завдання педагогічної діяльності під час навчально-виховного процесу
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
В статье определяется значение преподавателя в формировании гармонично развитой личности во время учебно-воспитательного процесса. Проанализированы подход к выбору местонахождения преподавателя во время проведения занятий. Обоснована необходимость в самоусовершенствовании преподавателя.
In article defines value of the teacher at formation of harmoniously developed person during teaching and educational process. Аpproach аre analysed to a choice of a site of the teacher during carrying out of employment. Necessity at self-improvement of the teacher is proved.
Посилання
Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко,
І. Ф. Кривонос [та ін.]; за ред. І. А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К.: СПД
Богданова А.М., 2008. – 376 с.
Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки
України. – К., 2003. – № 20. – С. 3.
Корсакова Т. В. Научно-педагогические основы
организации интегрального методического пространства общеобразовательной школы:
Автореф. дис…канд. пед. наук / Корсакова Т. В. – Ростов н/Д, 2002. – 27 с.
Обрії:
Науково-педагогічний журнал / Івано-Франківський інститут післядипломної освіти
педагогічних працівників. – Івано-Франківськ, 1989 р. – №2 (7).
Макаренко А.С. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / Макаренко А. С. – Твори: в 7 т. – Т. 5. – С. 215.
Романовський О. Г. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-
технічної еліти: зб. наук. праць / за ред. Л. Л. Товажнянського, О. Г. Романовського.– Вип.
(31): в 3-х ч. – Ч. 1. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2010. – 340 с.
Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. Передмова / Сухомлинський В. О. Вибр. тв.: в 5 т. – К., 1977. – Т. 3. – С. 7.
Україна в цифрах у 2002 році: короткий статистичний довідник. – К., 2003. – С. 217–
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: