Формування особистості – головне завдання педагогічної діяльності під час навчально-виховного процесу

Автор(и)

  • P. Koval

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

В статье определяется значение преподавателя в формировании гармонично развитой личности во время учебно-воспитательного процесса. Проанализированы подход к выбору местонахождения преподавателя во время проведения занятий. Обоснована необходимость в самоусовершенствовании преподавателя.

 

In article defines value of the teacher at formation of harmoniously developed person during teaching and educational process. Аpproach аre analysed to a choice of a site of the teacher during carrying out of employment. Necessity at self-improvement of the teacher is proved.

Посилання

Педагогічна майстерність / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко,

І. Ф. Кривонос [та ін.]; за ред. І. А. Зязюна. – 3-тє вид., допов. і переробл. – К.: СПД

Богданова А.М., 2008. – 376 с.

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки

України. – К., 2003. – № 20. – С. 3.

Корсакова Т. В. Научно-педагогические основы

организации интегрального методического пространства общеобразовательной школы:

Автореф. дис…канд. пед. наук / Корсакова Т. В. – Ростов н/Д, 2002. – 27 с.

Обрії:

Науково-педагогічний журнал / Івано-Франківський інститут післядипломної освіти

педагогічних працівників. – Івано-Франківськ, 1989 р. – №2 (7).

Макаренко А.С. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / Макаренко А. С. – Твори: в 7 т. – Т. 5. – С. 215.

Романовський О. Г. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-

технічної еліти: зб. наук. праць / за ред. Л. Л. Товажнянського, О. Г. Романовського.– Вип.

(31): в 3-х ч. – Ч. 1. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2010. – 340 с.

Сухомлинський В. О. Серце віддаю дітям. Передмова / Сухомлинський В. О. Вибр. тв.: в 5 т. – К., 1977. – Т. 3. – С. 7.

Україна в цифрах у 2002 році: короткий статистичний довідник. – К., 2003. – С. 217–

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ