№ 3 (2011)

Теорія і практика управління соціальними системами

Зміст

Філософія освіти

Механізми нелінійної техніки мислення в просторі освіти PDF
Olha Dolska
Університет світового класу як матеріалізація ідеї елітного навчального закладу ХХІ сторіччя PDF
Sergiy Kurbatov

Гуманітарно-технічна еліта : проблеми формування і розвитку

Педагогічна культура викладача вищої школи як ресурс підвищення якості освіти PDF
Oleksandr Ponomaryov, Mariya Zgurskaya
Панорамно-алгоритмічний метод мотивації навчання PDF
Sergiy Kucherenko, B.G. Ljah, U.I. Sychov, I.I. Lytvynenko, V.V. Samchuk

ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Реалізація технології формування толерантності студентів соціальних педагогів у виховній роботі PDF
O. Gutnik
Формування особистості – головне завдання педагогічної діяльності під час навчально-виховного процесу PDF
P. Koval
Психологічне здоров’я як чинник гармонійного розвитку сучасної української молоді PDF
Nina Podbutskaya, Olena Kuryavskaya

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Психолого-педагогічні аспекти професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців PDF
Boris Furmanets
Організаційно-педагогічні умови підготовки конкурентноздатного фахівця в інженерно-педагогічному навчальному закладі PDF
Olena Romanovska

ОСОБИСТІСТЬ І СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ

Характер соціальної комунікаціїї в мережі інтернет PDF
I. Devterоv

РЕЦЕНЗІЇ

Сковорода і сучасність: до осягнення“Трисонячної єдності” PDF
Volodumyr Ilyin, Lidiya Tkachencko