Психолого-педагогічні аспекти професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців

Автор(и)

  • Boris Furmanets

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Ключові слова:

професіоналізація, професійно-психологічна підготовленість, професійна мотивація, комплекс професійно важливих якостей

Анотація

У статті висвітлені психолого-педагогічні аспекти проблеми професіоналізації майбутніх інженерів-керівників як фахівців. Визначені сутність, зміст і умови розвитку професіоналізації у майбутніх спеціалістів інженерного профілю. Надані рекомендації її вдосконалення у ході навчально-виховного процесу ВНЗу.

 

The article highlights the psychological and pedagogical aspects of the professionalization of future engineers, managers as professionals. Explains the purpose, content and professionalism in terms of future specialists engineering profile. Provided recommendations to improve it during the educational process VNZu.

Посилання

Бандурка А. М., Бочарова З. П., Землянская Е. В. Психология

управления. – Харьков: ТОВ “Фортуна-прес”, 1998. – 464 с.

Климов Е. А. Психология профессионала. – М.: МГУ, 1996. – 168 с.

Корольчук М.С., Крайнюк В.М. Теорія і

практика професійного психологічного відбору: Навч. посібник. – К., Ніка-Центр. – 2006. – 533 с.

Ломов Б. Ф. Методологические и теоретические проблеми психологии. – М.:

Наука, 1984. – 444 с.

Маркова А.К. Психология профессионализма. – М.: Наука, 1996. – 220 с.

Романовський О.Г. Підготовка майбутніх інженерів до управлінської діяльності. –

Харків: Основа, 2001. – 324 с.

Рубинштейн С.Л. Основи общей психологии. – СПб.: Питер, 2001. – 720 с.

Товажнянський Л.Л. Розпочинаємо новий етап у житті НТУ “ХПІ”

Політехнік. – 2010.

Толочек В.А. Современная психология труда. – СПб.: Питер, 2006. –

с.

Фурманец Б.И. Психологическая готовность военного инженера к деятельности

в войсках. – Харків: ВИРТА, 1991. - 29 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-01

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ